English

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل:

ارتقاء عملکرد تامین اجتماعی آران و بیدگل/ آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب ۴۴گانه استان جای گرفت

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل بیان داشت:آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب 44گانه استان جای گرفته است.

ارتقاء عملکرد تامین اجتماعی آران و بیدگل/ آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب 44گانه استان جای گرفت
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدرضا معماری در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان اظهار کرد: 80 درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند. 

وی اضافه کرد: شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل در سالهای اخیر با عملکردی بسیار مناسب، همواره جزء شعب برتر استان اصفهان بوده است. 

معماری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد شعب در بازه‌های زمانی سه ماهه و توسط 56 شاخص اندازه‌گیری می‌شود عنوان کرد: در ارزیابی صورت گرفته در سه ماهه نخست سال 1403، شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب چهل و چهارگانه استان اصفهان قرار گرفت که با توجه به مقیاس شهرستان بسیار قابل توجه و مهم است. 

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: رتبه برتر تامین اجتماعی آران و بیدگل، نشانه به ثمر نشستن تلاش‌ها برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان است. 

وی تاکید کرد: شعبه آران و بیدگل در شاخص‌های مرتبط با معاونت فرهنگی‌اجتماعی و امور استان‌ها، شاخص‌های مرتبط با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و شاخص‌های مرتبط با مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات با احراز بالاترین نمره در رتبه نخست ایستاد و در مجموع شاخصها نمره 97.19 ( از 100) را به دست آورد. 

معماری ضمن اشاره به عملکرد شاخص‌های بیمه ای تامین اجتماعی شامل تحقق بودجه مصوب، کنترل و نظارت به ارائه تعهدات، ارتقای خدمات الکترونیک و ساماندهی بیمه شدگان خاص گفت: غیر از نگاه سازمانی، کیفیت ارائه خدمات حائز اهمیت است تا منجر به افزایش رضایت مندی مراجعان و کارمندان شود. 

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های صادقانه همکاران تامین اجتماعی آران و بیدگل این موفقیت را مرهون همت بلند و زحمات مجدانه کارکنان دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه