English

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان روز خبرنگار را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدنوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

۱۷ مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار فرصت گرانبهایی است تا این روز شکوهمند را به تمامی حق جویان وحقگویان عرصه ارتباطات صاحبان قلم و ،اندیشه روزنامه نگاران وخبرنگاران به ویژه اصحاب رسانه تبریک وتهنیت عرض نمایم. 

خبرنگاران وارثان امین قلم و اندیشه‌ و وجدان بیدار جهان وتصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی میکنند وسلامت فرهنگی وفکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست ودر کلام وحی نیز به قداست وکرامت آن قسم یاد شده است و با تلاش‌های شبانه‌روزی وخلاقیت ومهارت خود واژه را به خدمت می‌گیرند تا به مردم امید و آگاهی بخشند. 

این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی،تولید،توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار،این روز را به تمامی خبرنگاران،اصحاب‌رسانه وخانواده بزرگ مطبوعات،جامعه اطلاع‌رسانی وفعالان این عرصه تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم وبرای این مجاهدان بی‌ادعا،آرزوی سلامتی وسرافرازی از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم. 

در پایان از این موقعیت استفاده نموده از عموم اهالی محترم رسانه دعوت مینمایم که در دو برنامه پیش رو و مهم یعنی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر وعملیات اربعین حسینی مثل همیشه در کنار ما بوده ودر پوشش خبری این دو رویداد بزرگ یاریگر ما باشید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه