English

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان (سان آرا) خبرداد؛

ایمن سازی ۲۵ درصد آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان (سان آرا) گفت: ۲۵درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان با اولویت‌ نقاط پرحادثه ایمن‌سازی شده است.

ایمن سازی ۲۵ درصد آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید حامد مرتضوی در جمع خبرنگاران گفت: دغدغه اصلی برای آزادراه، ایمنی سفر است که بخشی از ایمنی از طریق روکش آسفالت و نصب نیوجرسی در حال تأمین‌شدن است.مرتضوی بیان کرد: در دو ماه گذشته با مطالبه‌گری و حضور مردم، قرار شده است هزار میلیارد تومان از طریق راهداری و هزار میلیارد تومان سازمان همیاری شهرداری سرمایه‌گذاری شود.

وی  ادامه داد: این ۲ هزار میلیارد تومان برای افزایش کیفیت و ایمنی آزادراه و در حوزه روکش آسفالت هزینه خواهد شد.

 این مقام مسئول بیان کرد: از ابتدای سال دو قرارداد منعقد شده و با اخذ بودجه، با اعتبار ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیارد تومان بهسازی روکش‌ آسفالت آزادراه انجام می‌شود و امید می‌رود با همیاری سازمان راهداری بودجه تأمین شود و روکش‌ کردن آسفالت آغاز شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون لایه‌های روکش آسفالت در حال انجام است و مانده رفت به‌غیراز سه مقطع به وضعیت مطلوب رسیده است و این کار تا زمانی که عمق مفید آسفالت به ۱۰ سانتی‌متر برسد ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان (سان آرا)  گفت: ۲۵درصد آزادراه معادل ۴۰ کیلومتر آن با اولویت نقاط پرحادثه ایمن‌سازی شده است و ایمن شدن دیگر نقاط ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با دستور مقامات استانی اولویت ایمن‌سازی برای آسفالت قرار گرفته است.

وی افزود: اگر دلسوزانه کار کنیم ما نیز می‌توانیم بهترین آسفالت را به مردم ارائه دهیم؛ کشور ما سرشار از منابع است و اصفهان غنی از مصالح سنگین آسفالت است.مرتضوی با بیان اینکه پس از روکش آسفالت برای نیوجرسی هزینه خواهد شد، افزود: ۴۰ کیلومتر از ۱۶۵ کیلومتر آزادراه با نیوجرسی تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان (سان آرا) عنوان کرد: ساختمان‌های جدید و به‌روز بخش راهداری در ۲ سال برای محوطه راهداری ساخته شده است و اکثر ساختمان‌ها به‌غیراز انبار به سطح نماکاری رسیده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی تشریح کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات فرسوده قبلی، نوسازی شده است که ۵۰ میلیارد اعتبار صرف آن شده است؛ ماشین‌های گشت راهداری نیز نوسازی شده‌اند و قرار است دو دستگاه نمک‌پاش و یک دستگاه گریدر جدید نیز الحاق شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه معضل اصلی در این آزادراه تردد مردم بدون استفاده از تجهیزات ایمنی در جاده زمستانی است افزود: تعدادی ایستگاه سلامت در تدارک است، پارکینگ‌های این مسیر اصلاح شده و فعالیت‌های عمرانی مختلفی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان (سان آرا) با اشاره به اینکه مجموع ارزش آزادراه ۵۰ هزار میلیارد تومان است افزود: باید برای ماندگاری آسفالت‌های این آزادراه هزینه شود؛ از ۹۹ تا ۱۴۰۲ افزایش عوارض نداشتیم و ۵۵ درصد عوارض مردم در این شرکت وصول می‌شود و مابقی در محل‌های دیگر استفاده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه