English

بازدید شهردار شهر حلب سوریه از نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان

شهردار شهر حلب سوریه از نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان ۱۴۰۳ بازدید کرد.

بازدید شهردار شهر حلب سوریه از نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، معاد المدلجی شهردار شهر حلب در آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسند هستم که در شهر زیبای اصفهان و در این نمایشگاه حضور دارم.

وی تصریح کرد: با برداشت اول و کوتاه من از اصفهان متوجه شدم که مردم اصفهان این شهر را خیلی دوست دارند و تمام تلاششان را می‌کنند که با همکاری شهرداری اصفهان، شهری زیبا و تمیز داشته باشند.

شهردار شهر حلب با بیان اینکه حلب در سال 2006 پایتخت فرهنگی سوریه بود و مراسمات زیادی در این شهربرگزار می‌شد، افزود: حلب با قدمت 12 هزار سال قدیمی ترین شهر است که مردم در آن ساکن بودند قلعه ای در حلب وجود دارد که 5 هزار سال قدمت دارد، 12 کیلومتر از بازارهای قدیمی حلب سرپوشیده است.

وی با اشاره به اینکه حلب 6 سال درگیر جنگ با تروریست‌ها بود، خاطرنشان کرد: تقریبا ۸۰ درصد مساحت جغرافیای حلب از دست رفت و برادران ما در جمهوری اسلامی ایران در کنار ما بودند و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند و حلب هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد، بنده بسیار خوشحال هستم که این همه پیشرفت را مشاهده می‌کنم.

لازم به ذکر است، به‌منظور اطلاع‌رسانی آخرین اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهری، سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان افتتاح شد تا علاقه‌مندان این حوزه در بازدید از این نمایشگاه، در جریان آخرین دستاوردها، رویدادها و برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرند.

در این نمایشگاه که تا بیستم مردادماه سال جاری در ساعات ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه‌مندان است و زمینه‌هایی برای مشارکت، تعامل، سرمایه‌گذاری و حضور فعالانه در راستای اداره شهر برای شهروندان فراهم شده است.

در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، مازندران و خوزستان حضور دارند.

دستاوردهایی در زمینه‌های تجهیزات ترافیکی، هوشمند سازی شهری، صنایع روشنایی، مبلمان و المان شهری، حمل‌ونقل و ترانزیت، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، تولیدکننده مجموعه بازی پلی اتیلن، تجهیزات ایمنی، امداد و نجات، حمل‌ونقل بین المللی و تجهیزات پارکی به نمایش گذاشته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه