English

سرپرست کل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور:

ظرفیت مطلوب دانشگاه اصفهان برای میزبانی از شانزدهمین المپیادفرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

سرپرست کل شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: دانشگاه اصفهان از لحاظ اسکان و تغذیه ورزشکاران شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور، هیچ مشکلی ندارد.

ظرفیت مطلوب دانشگاه اصفهان برای میزبانی از شانزدهمین المپیادفرهنگی ورزشی دانشجویان کشور
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار اصلانی در مورد اقدامات انجام شده از زمانی که پرچم برگزاری مسابقات به هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان اهدا شد تا برگزاری شانزدهمین المپیاد توضیح داد: اقداماتی که تا به امروز انجام داده‌ایم بسیار متعدد و فراوان است، از زمانی که پرچم المپیاد در دانشگاه تبریز در سال ۱۴۰۰ به رئیس دانشگاه اصفهان تقدیم شد، تا به امروز جلسه‌های متعددی در معاونت دانشجویی با حضور سرپرست عالی المپیاد، دبیر المپیاد، مدیر تربیت‌بدنی، مسئولین خوابگاه‌ها، تغذیه، خدمات و پشتیبانی و بهداشت و همکاران مرکز مشاوره برگزار شده است.

 معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: در این نشست‌ها تلاش ما احصا نیازهای المپیاد بود و به همین خاطر تمام اماکن ورزشی دانشگاه را تعمیر و تجهیز کردیم. 

به گفته او از دیگر اقدامات حوزه معاونت دانشجویی، برنامه‌ریزی برای اسکان و تغذیه دانشجویان ورزشکار بود که به‌عنوان دو نیاز راهبردی این المپیاد در اولویت امور قرار گرفت و در حال حاضر دانشگاه اصفهان از لحاظ اسکان و تغذیه ورزشکاران و عوامل اجرایی المپیاد، هیچ مشکلی ندارد.

 اصلانی عنوان کرد: این المپیاد باعث شده تا بخشی از نیازهای ورزشی دانشگاه اعم از تعمیرات و تجهیزات مرتفع شود که البته عمده بودجه آن از منابع دانشگاه بوده این در حالی است که ورزشگاه‌های ما از لحاظ برق، روشنایی، سکوی تماشاچیان و سایر موارد کلی و جزئی تجهیز شد و تلاش می‌کنیم این المپیاد از ۱۷ مرداد تا پایان روز ۲۴ مرداد ادامه دارد در خور شهر اصفهان و دانشگاه اصفهان برگزار شود.

 در ادامه سرپرست کل شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور پیرامون ظرفیت‌های دانشگاه اصفهان به‌عنوان میزبان شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور گفت: ظرفیت دانشگاه اصفهان به لحاظ برخورداری از کارشناسان و کادر فنی مجرب که به‌صورت شبانه‌روزی برای برگزاری مطلوب این المپیاد تلاش می‌کنند، بسیار قابل‌تقدیر است. همچنین دانشکده علوم ورزشی دانشگاه، با حضور اعضای هیئت‌علمی نخبه و باتجربه به‌عنوان یک ظرفیت بسیار خوب موردتوجه است. سالن‌های ورزشی به‌ویژه ورزشگاه ولایت که در سطح استان بی‌نظیر است، از ظرفیت‌های خوب دانشگاه اصفهان برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی ورزشی محسوب می‌شوند.

 اصلانی تأکید کرد: کمیته‌هایی که ما تشکیل دادیم شامل: کمیته مالی، تغذیه، اسکان، فرهنگی، روابط‌عمومی، فنی، برق، دبیرخانه، ارتباطات، حمل‌ونقل، پشتیبانی، خدمات، پذیرش و تدارکات هستند که هر کدام به تفکیک وظایفی را برعهده گرفته و در حال انجام هستند. بدون تردید با مشارکت، همدلی و همراهی همه این کمیته‌ها کارهای المپیاد در حال انجام است. 

گفتنی است؛ شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در ۱۶ رشته ورزشی از ۱۶ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ، به میزبانی دانشگاه اصفهان درحال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه