English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

رفع خطر از شاخه‌های خشک درختان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از رفع خطر از شاخه‌های خشک درختان در این منطقه خبر داد و گفت: حذف این شاخه‌ها بسیار تخصصی است که توسط کارشناسان فضای سبز و با نظارت مستمر انجام می‌شود.

رفع خطر از شاخه‌های خشک درختان در منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حذف شاخه‌های خشکیده برای سلامتی و سرزندگی هر درختی ضروری است، زیرا نه‌تنها به بهبود ظاهر درخت کمک می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که تمام موارد مغذی و انرژی به شاخه‌های سالم هدایت و موجب رشد بهتر و ایجاد شاخه‌های قوی‌تر شود.

وی با بیان اینکه حذف شاخه‌های خشک و زائد درختان علاوه بر زیبایی ظاهری درختان موجب رفع خطر از سقوط برای خودروها و عابران نیز خواهد شد، افزود: منطقه ۷ شهرداری اصفهان همواره این مهم را در دستور کار قرار داده است و با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، همواره عملیات اجرایی حذف شاخه‌های خشک توسط عوامل اجرایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: حذف این شاخه‌ها بسیار تخصصی است که توسط کارشناسان فضای سبز و با نظارت مستمر انجام می‌شود و تمام عوامل اجرایی با لباس متحدالشکل در خودروهای متعلق به شهرداری و دارای تجهیزات و بنر نصب شده روی خودرو در محل حضور دارند.

سلطان‌آقایی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد غیر مسئول مراتب را به شماره تلفن‌های ۳۴۷۰۳۰۵۰ و ۳۴۷۰۴۰۰ واحد خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان اعلام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه