English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

ارائه خدمات پزشکی به ۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل به مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبرداد.

ارائه خدمات پزشکی به ۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،کریم زارع گفت:یک گروه جهادی با استقرار در ورزشگاه شهید موحدی دانشگاه علوم پزشکی طی پنج روز، به بیش از هزار و 500 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان خدمات پزشکی ارائه کردند.  

وی اظهار داشت: گروه جهادی الکفیل با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، ویزیت تخصصی و داروی رایگان از ساعت 8صبح تا 6 عصر روزهای 15 تا 19 مردادماه به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی کردند. 

این‌مقام‌مسئول با اشاره به تجهیزات تخصصی این گروه جهادی، ادامه داد: گروه جهادی الکفیل با دارا بودن 100 یونیت دندانپزشکی، روزانه بین 300 تا 320 مددجوی نیازمند را ویزیت و خدماتی از جمله کشیدن، ترمیم، عصب کشی به ایشان ارائه کردند.

وی به ویزیت تخصصی و ارائه داروی رایگان، همچنین خدمات چشم پزشکی توسط این تیم اشاره داشت و افزود: در پایان پنج روز کاری بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات بینایی سنجی و دریافت فریم عینک رایگان طبی نیز بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، با اشاره به اینکه قبل از حضور این گروه جهادی، مددجویان تحت حمایت براساس نیازشان غربالگری شده و در طول استقرار این تیم پزشکی از خدمات بهره شدند، گفت: طی این مدت، مددجویان 11 شهرستان با همکاری سایر ارگانها برای درمان به ورزشگاه شهید موحدی دانشگاه علوم پزشکی اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه