English

با شاخص کیفی ۱۲۶ ثبت شد؛

آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان برای گروه های حساس

کیفیت هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۱ مرداد با میانگین ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان برای گروه های حساس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،وضعیت کیفی هوای اصفهان در ایستگاه خیابان‌های ۲۵ آبان و زینبیه و بزرگراه خرازی با عدد ۱۵۷، خیابان احمدآباد ۱۶۸، خیابان فرشادی ۱۵۱ و خیابان فیض با عدد ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم افراد جامعه است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه میدان انقلاب با عدد ۱۱۹، دانشگاه صنعتی ۱۱۱، بولوار کاوه ۱۲۲، کردآباد ۱۰۴ و ولدان ۱۱۶ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوای اصفهان در ایستگاه پارک زمزم ۹۴، رهنان ۹۹، سپاهان‌شهر ۸۶ و خیابان میرزا طاهر ۸۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوای زرین‌شهر با میانگین ۸۶ و خمینی‌شهر با میانگین ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول، در شاهین شهر با میانگین ۱۱۳ و کاشان با میانگین ۱۰۷ AQI نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی با میانگین ۱۶۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم افراد جامعه ثبت شد.

تشدید آلودگی هوای اصفهان ناشی از خیزش گردوخاک و ازن از اواخر خرداد ماه امسال استمرار داشته و بنا به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تا پایان مردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه