English

مدیر حج و زیارت کاشان خبرداد؛

ثبت‌نام ۲۳ هزار نفر کاشانی در سامانه سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین

مدیر حج و زیارت کاشان از نام نویسی 23 هزار 400نفر در سامانه سماح این سازمان خبر داد و گفت: 80 درصد متقاضیان مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده اند.

ثبت‌نام 23 هزار نفر  کاشانی در سامانه سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا بهروزی فرد گفت: ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در سامانه سماح (سامانه مدیریت اربعین حسینی) از ۱۷ تیر امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه درخواست‌های ثبت شده برای عزیمت به آئین اربعین حسینی از بیستم مرداد تا ۲۵ مرداد ماه برای خروج ثبت شده است، گفت امیدواریم تمامی زائران که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند بر اساس زمان‌بندی تعیین شده و مطابق دستورالعمل‌ها و برنامه‌ها به این سفر معنوی مبادرت کنند.. 

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که از شهرستان کاشان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند ۲۲ هزار و ۷۳۶ نفر، ثبت نام خود را با پرداخت حق بیمه نهایی کردند.

مدیر حج و زیارت کاشان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۲۷ زائر مرز مهران، یکهزار و ۳۸۹ نفر مرز خسروی و بقیه مرزهای دیگر را برای سفر به عراق انتخاب کرده‌اند.

بهروزی‌فر با بیان اینکه برای رفت و برگشت زائران اربعین ۲ هفته زمان در سامانه سماح تعیین شده است، یادآور شد: زائران قبل از شروع ثبت‌نام، تاریخ رفت و برگشت، نوع وسیله نقلیه برای عزیمت تا مرز همچنین مرز خروجی و ورودی خود را تعیین و در ثبت اطلاعات، دقت کنند.

مدیر حج و زیارت کاشان با بیان اینکه پایان مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح هنوز اعلام نشده است، تصریح کرد: احتمال دارد این کار تا یک هفته مانده به روز اربعین ادامه داشته باشد بنابراین زائران نباید ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه