English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

فعالیت ۵۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ازفعالیت ۵۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان خبرداد.

فعالیت ۵۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی اخلاقی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۵۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان، گفت: فعالیت های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت رسانی به نیازمندان در هدفمندسازی فعالیت ها و هم افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی بسیار موثر بوده است. 

 وی سالروز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را فرصتی برای تقدیر از گروه های مرجع خیر و احسان که داوطلبانه و در راستای دستورات الهی و ائمه اطهار(ع) به مردم کمک می کنند، عنوان کرد و  اظهار داشت: مراکز نیکوکاری و تشکل های مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند. 

علی اخلاقی با اشاره به فعالیت ۵۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان، ادامه داد: فعالیت های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت رسانی به نیازمندان در هدفمندسازی فعالیت ها و هم افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی بسیار موثر بوده است. 

وی با تاکید براینکه افزایش میزان مشارکت مردمی در استان اصفهان برای حمایت از مددجویان و نیازمندان جامعه، نشان از حسن اعتماد مردم خیراندیش به مراکزنیکوکاری کمیته امداد است، افزود: این مراکز با مساعدت خیران در سال جاری اقدامات موثری برای حمایت از نیازمندان بصورت نقد و کالا به ارزشی بیش از ۴۲۲میلیارد تومان انجام داده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از کلیه فعالان عرصه های اجتماعی، مراکز نیکوکاری ، گروه های جهادی، موسسات خیریه و تمامی تشکل های مردم نهاد که در فرهنگ سازی خیر و احسان خدمت رسانی می کنند، گفت: مردم نیک اندیش اصفهان با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت در طرح اطعام واحسان حسینی، از ابتدای ماه محرم تاکنون نیز، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در قالب بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم به خانواده های نیازمند و مددجویان اقدام کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه