English

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس/ شاخص کیفی هوا ۱۰۹

کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم مردادماه با میانگین ۱۰۹در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس/ شاخص کیفی هوا ۱۰۹
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با عدد ۱۵۱، میدان انقلاب ۱۹۹ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم افراد جامعه و در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۱۲۳، بزرگراه خرازی ۱۳۲، دانشگاه صنعتی ۱۳۵ و سپاهان‌شهر ۱۰۶ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۷۴، خیابان رهنان ۹۷، خیابان زینبیه ۹۳، خیابان فرشادی ۸۵، خیابان فیض ۸۳، کردآباد ۸۸، خیابان میرزا طاهر ۶۸ و ولدان ۸۹ AQI وضعیت قابل قبول ثبت شده است.

امروز  شاخص هوا در خمینی‌شهر ۷۲، زرین‌شهر با میانگین ۸۵، نجف آباد با میانگین ۸۴ در وضعیت قابل قبول و کاشان با میانگین ۱۵۲، سجزی با میانگین ۱۶۳ و شاهین‌شهر ۱۵۱ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، به دلیل ناپایداری‌های همرفتی در مناطق شرق و مرکز اصفهان تا اواخر هفته جاری وزش باد به نسبت شدید و غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود که با کاهش کیفیت هوا همراه است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه