English

به همت خیرین نیک اندیش؛

کلنگ مدرسه شهید ملک حسین رئیسی شهرستان میمه به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه شهید ملک‌حسین رئیسی به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت خیرین نیک‌اندیش محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش استان اصفهان به زمین زده شد.

کلنگ مدرسه شهید ملک حسین رئیسی شهرستان میمه به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،هم زمان با هفته تشکل و مشارکت‌های اجتماعی، کلنگ احداث مدرسه شهید ملک‌حسین رئیسی به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت خیرین نیک‌اندیش مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش استان اصفهان تحت نظارت اداره کل نوسازی استان اصفهان و با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات خانه معلم شهر میمه به زمین زده شد.

برومند شهبازی رئیس آموزش و پرورش منطقه میمه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت خیرین اظهار داشت: در منطقه میمه ۴۲ مدرسه دایر است که ۱۷ مدرسه آن نیاز به بازسازی و مرمت دارد که به همت خیرین و مسئولین در سال‌های اخیر شاهد احداث مدارسی درشان و لیاقت دانش‌آموزان منطقه هستیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری مسئولین، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مشارکت سایر ارگان‌ها در هفته مشارکت‌ها بازسازی مدرسه شهید شهر لایبید نیز در دستور کار قرار گیرد.

مدرسه شهید ملک‌حسین رئیسی که در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیر بنای ۶۳۰ مترمربع در دوطبقه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در محل سابق مدرسه آزادی شهر میمه در حال احداث است و جایگزین دبستان امام موسی صدر شهر میمه می‌شود.

گفتنی است ؛ مدرسه امام موسی صدر قدیمی‌ترین مدرسه منطقه میمه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه