English

مدیر مراکز و مدارس علمیه آیت الله اعتمادی:

تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مسائل اجتماعی و دینی قابل تقدیر است

مدیر مراکز و مدارس علمیه آیت الله اعتمادی، ضمن تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مسائل اجتماعی و دینی با تاکید بر اینکه هنر جنبه الهی، اجتماعی و فرهنگی دارد، گفت: هنر زبان ویژه‌ای است اگر در خدمت معنویت باشد جایگاه والایی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت اله سیدحسن اعتمادی در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در مسجد آقابزرگ با بیان اینکه زبان هنر و زبان تئاتر باید در خدمت معنویت باشد آن را سبب ماندگاری بیشتر دانست و با توجه به رویکرد مسجد محوری این جشنواره آن را ویژه عموم مردم عنوان کرد. 

وی با تاکید بر اینکه هنر باید تبلور توحید و یکتا پرستی باشد و  آن را در بین مردم القا کند، افزود: باعث خوشحالی است تئاتر بچه‌های مسجد هم جنبه عمومی، مردمی و هم جنبه الهی و توحیدی و جنبه هنری ویژه دارد.  

مدیر مراکز و مدارس علمیه آیت الله اعتمادی با بیان اینکه از ظرفیت مساجد در هنر تئاتر باید بیش از پیش استفاده شود گفت: در هنر تئاتر باید از ظرفیت مساجد متعدد کاشان خصوصا مسجد آقا بزرگ کاشان به عنوان نگین مساجد جهان اسلام بیش از پیش استفاده شود و ظرفیت مساجد در هنر تئاتر بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ سومین جشنواره تئاتر بچه‌های‌ مسجد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، کانون بسیج هنرمندان، حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمه شهریور ماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه