English

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان رقم خورد:؛

جلوه‌های عشق به امام حسین (ع) در سوگواره هنر در ساحت عاشورا در کاشان

ارادتمندان سرور و سالار شهیدان در بیست و یکمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، جلوه‌هایی از عشق و ارادت به امام حسین(ع) را به نمایش گذاشتند.

جلوه‌های عشق به امام حسین (ع) در سوگواره هنر در ساحت عاشورا در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،این سوگواره با حضور ارادتمندان اهل بیت(ع)، جمعی از شهروندان با همراهی مسئولین شهری در تالار شهر شهرداری برگزار شد و هنرمندان با حضورشان در این سوگواره نشان دادند عشق به امام حسین(ع) در وجودشان است و با ارائه آثارشان در ترویج فرهنگ عاشورا قدم برداشتند. 

این برنامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان با تلاوت قرآن توسط علیرضا مشکینی با اجرای وحید مدرس‌زاده شروع و با چاوش‌خوانی علی اصغر فراهی،خوانش ترکیب بند محتشم توسط عباسعلی اخوان ارمکی با نی نوازی آقای خُرَم و نخل‌گردانی همراه بود. 

 تعزیه‌خوانان هیئت علی‌اکبر روستای قزاآن در فضایی سرشار از عطر اهل‌بیت ابااعبدالله الحسین(ع) به اجرای تعزیه پرداختند و علاوه بر مراسم زنجیرزنی اعضای هیئت سجادیه مقدم، آیین سقایی گروه زیغم و چاووش‌خوانی، مراسم روضه‌خوانی و مداحی نیز برپا شد که حال و هوای معنوی خاصی به برنامه داد. 

بخش جنبی سوگواره با نمایش آثار هنری خوشنویسی، نگارگری، منبت کاری، قلم زنی، سیاه قلم همراه بود و نمایشگاه گروهی عکس محرم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین و هنرمندان در محل ورودی تالار شهر برپا شد و تا ۴ شهریورماه دائر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه