English

پس از گذشت ۶ سال؛

هیات امناء فرودگاه کاشان تشکیل جلسه داد

هیات امناء فرودگاه کاشان پس از گذشت ۶ سال با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، شهردار و سایر اعضای هیات امناء در محل فرودگاه برگزار و اولین جلسه تشکیل شد.

هیات امناء فرودگاه کاشان تشکیل جلسه داد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این جلسه گفت: فرودگاه کاشان دومین فرودگاه استان است و بسیاری از شاخصه‌ها کشوری را داراست.

حمیدرضا محمدی فشارکی بیان داشت: فرودگاه کاشان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای کشور و منطقه کاشان است که باید همه دستگاه ها در مسیر توسعه این مهم همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: فعالیت هیات امناء و راه اندازی مجدد فرودگاه می تواند گامی مهم در توسعه نهضت خدمت رسانی به مردم باشد و از طرفی نیز به تقویت گردشگری و در نتیجه اشتغال‌زایی پایدار منجر شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در ادامه افزود: یکی از راه‌کارهای پیشرفت و توسعه فرودگاه، حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه است که باید با تشکیل کارگروه سرمایه‌گذاری ذیل هیات امناء با نگاه ویژه و بلند مدت به این موضوع توجه شود. 

محمدی فشارکی در پایان تاکید کرد: بسیاری از مشکلات شهرستان، با همدلی، هم افزایی و انسجام همگانی قابل رفع است و با تکیه بر این مهم می توان بسیاری از مسائل را حل نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه