English

رئیس دفتر مدیریت پروژه های هلدینگ پتروپالاپش اصفهان:

تجهیزات پروژه احداث واحد بازیابی آب های فوق شور وارد پالایشگاه اصفهان شد

رئیـس دفتـر مدیریـت پـروژه هـای هلدینـگ پتروپالایـش اصفهان گفت: با تلاش های بسیار وعلیرغم تحریم های موجود کلیه تجهیزات پروژه احداث واحد بازیابی آبهای فوق شور شامل پمپ ها ، شیرهای صنعتی و تجهیزات ابزار دقیق و همچنین بسته های RO طی دو هفته اخیر وارد سایت پالایشگاه اصفهان شد وعملیات بازگشایی و بازرسی پکیج ها درمحل انجام شد.

 تجهیزات پروژه احداث واحد بازیابی آب های فوق شور وارد پالایشگاه اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، علی موذنی تاکید کرد: پروژه فوق از مجموعه پروژه های زنجیره آب منطبق با برنامه ۵ ساله هفتم توسعه کشور فصل ۸ منبع تامین آبهای غیر متعارف(پساب) در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی طراحی و اجرا شده که پس از بهره برداری با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در ساعت آبهای برگشتی و دورریز را بازیابی نموده و به چرخه آبی پالایشگاه باز می گرداند.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل عملیات سیویل و فعالیت های پیش نیاز مربوطه در آخرین روز های مرداد ماه  اجرای عملیات نصب این تجهیزات در سایت آغاز شده و با استعانت از پروردگار و همت و تلاش کلیه ارکان راه اندازی این پروژه مطابق برنامه زمانبندی میسر خواهد بود.

رئیس دفتـر مدیریـت پـروژه هـای هلدینـگ پتروپالایـش اصفهـان بیان داشت:لازم به ذکر است مطابق اهداف کلی پالایشگاه جهت تامین آب در راستای توسعه پایدار و مدیریت منابع محدود آب با توجه به پروژه های جدید در دست اقدام و همچنین احداث واحدهای RO در بخش جنوبی پالایشگاه میزان دورریز آب طی دو سال آینده تاحدود ۴۰۰ مترمکعب در روز افزایش خواهد داشت.

موذنی گفت: به جهت استفاده حداکثری از این منبع حیاتی پروژه احداث واحد بازیابی آبهای n فوق شور با استفاده از سیستم HERO با ظرفیت بازیافت حداکثری ۳۰۰ مترمکعب در ساعت آب از جریان های برگشتی از واحدهای RO پالایشگاه از مهمترین اهداف امسال هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه