English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اهدای بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در اصفهان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اهدای بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در اصفهان خبر داد.

اهدای بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، علی اخلاقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیران در تمام صحنه های زندگی خود با الهام از رهبران آسمانی می کوشند تا باری از دوش نیازمندان بردارند، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون با مساعدت خیران در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۳۶ هزار پرس غذای گرم، به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه رفتا امام حسین (ع) بهترین الگوی شایسته برای خدمت رسانی در جامعه امروز است، ادامه داد: نیکوکاران در ایام سوگواری اباعبدا... الحسین(ع) به تاسی از سیره ایشان و ائمه اطهار(ع)، با اهدای بسته های معیشتی به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد تومان و طبخ و توزیع غذای گرم به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان، به سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد و نیازمندان برکت بخشیدند.   

وی بر همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکید کرد و افزود: امسال نیز ۳۷۰ مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم خیراندیش، در تهیه بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همکاری موثری داشتند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، ادامه روند اجرای پویش اطعام و احسان حسینی را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: عموم هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را به نیازمندان واقعی اهدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه