English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

حمایت بیش از هزار پزشک از هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از حمایت بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند در اصفهان خبرداد.

حمایت بیش از هزار پزشک از هزار و 500 فرزند یتیم در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،کریم زارع با گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، فروتنی های زیادی داشته اند و برای قشر آسیب پذیر جامعه نیز نقش موثری ایفا می کنند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی استان اصفهان در طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

زارع با قدردانی از جامعه پزشکی و بزرگداشت روز پزشک ، گفت: این جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می دهند و برخی از متخصصان این حوزه با ارائه خدمات پزشکی و کمک های موردی نیز در رفع مشکلات و رسیدن به آرزوهای فرزندان تحت حمایت، همراهی خوبی با کمیته امداد دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به مسیرهای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: متخصصان حوزه های مختلف، صاحبان صنوف و عموم هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با ارسال عدد 031 به شماره 30003333 یا ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir در حمایت و اهدای کمک های خیر و لحظات به یادماندنی، در بالندگی فرزندان تحت حمایت این نهاد خدمت رسانی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه