English

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای طرح مقابله با سد معبر در بازار بزرگ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از آغاز طرح مقابله با سد معبر در بازار بزرگ اصفهان خبر داد.

اجرای طرح مقابله با سد معبر در بازار بزرگ اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،روح‌الله ابوطالبی گفت: طرح مقابله با سد معبر در بازار بزرگ اصفهان با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۵ بازار اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به جدیت دستگاه قضائی برای ورود به جمع‌آوری سد معبر در بازار اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر بازار صراف‌ها، کفاش‌ها، نصفه، قنادها و لباف‌ها با خطوط زرد رنگ خط کشی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حدود ۸ هزار واحد صنفی در بازار بزرگ اصفهان وجود دارد، افزود: خط‌کشی سایر نقاط بازار با همکاری هیئت‌امنای بازار و به مرور براساس اعلام آمادگی این تشکل و متناسب با اولویت و نیاز اجرا می‌شود.

ابوطالبی گفت: با توجه به ورود مراجع قضائی به موضوع سد معبر در بازارهای اصفهان، ویترین‌ها و پیشخوان‌های کسبه محترم نباید از حد خط زرد عبور کند و این موضوع از سوی منطقه ۳ شهرداری نظارت و مراتب به دستگاه قضائی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: رنگ زرد در بازار به نشانه هشدار و خط‌کشی‌ها براساس عرض بازار و ایجاد حداقل فضا برای عبور و مرور خودروهای امدادی و آتش‌نشانی در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بیان کرد: تا کنون ۱۲۰ اخطاریه برای کسبه متخلف بازار صادر و اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه توسط بنرهای اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه