English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد:

پرداخت وام ودیعه مسکن برای ۲هزار و ۸۲۸ متقاضی در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از پرداخت وام ودیعه مسکن برای ۲ هزار و ۸۲۸ نفر در کاشان خبر داد.

 پرداخت وام ودیعه مسکن برای ۲هزار و ۸۲۸ متقاضی در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مجتبی آراسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وام ودیعه مسکن عموماً با نرخ بهره کمتری نسبت به وام‌های معمولی ارائه شده و به عنوان یک راهکار مهم در تسهیل دسترسی به اجاره مسکن برای جامعه شناخته می‌شود.

وی افزود: در راستای کمک هزینه اجاره برای مستاجران، وام ودیعه مسکن برای ۲ هزار و ۸۲۸ نفر در شهرستان کاشان پرداخت شده و برای ۲ هزار و ۲۷۸ نفر پذیرش شعبه و با درخواست وام توسط بانک‌های عامل  موافقت شده است.

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در بیان دیگر جزئیات وام ودیعه مسکن خاطرنشان کرد: هزار و ۷۸۸ نفر نیز در سامانه تایید و حائز شرایط انتخاب بانک و تعیین شعبه به منظور ارائه مدارک هستند.

وی گفت: براساس آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار،‌ وام مستاجری در سال 1403 از منابع بانکی تا سقف ۸۰ هزار میلیارد تومان اعطا می‌شود و بر اساس آخرین تغییرات، وام اجاره مسکن ودیعه مسکن در سال 1403 برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، ۱۰۰ میلیون تومان است.

آراسته تصریح کرد: بانک مسکن، ملی، سپه، پست‌بانک، صادرات، تجارت، ملت، رفاه، کارآفرین، سامان، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سینا، آینده، شهر، گردشگری، ایران‌زمین، خاورمیانه و مؤسسه اعتباری ملل ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران واجد شرایط هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه