English

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در گرامیداشت هفته دولت

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت حادثه پرواز اردیبهشت هفته دولت را به همه دولتمردان، کارمندان، کارکنان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی تبریک گفت.

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در گرامیداشت هفته دولت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در پیام سردار حمید علینقیان پور آمده است: 

هفته اول شهریور ماه به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر که سکان دار دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند مزین شده است. این دو شهید ارزنده و بزرگوار نمونه های بارز خادمان امین و مسئولان وفادار به ملت بودند و به دلیل تقوای الهی، ولایت پذیری، مشی صادقانه و تلاش مجاهدانه برای رفع محرومیت و برقراری عدالت و انصاف در جامعه به یکی از محبوب ترین دولت مردان تاریخ کشور و الگویی مجسم برای هر کسی که در این مقام قرار می گیرد مبدل شدند.

هفته دولت یاد آور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و همچنین فرصتی مغتنم برای وحدت و انسجام بین مردم و دولتمردان و نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است.

هفته دولت امسال را در حالی آغاز می کنیم که ملت ایران برای دومین بار شهادت رئیس جمهوری پرتلاش و مجاهد را در راه خدمتگزاری خالصانه تجربه کرد و با پیروی از رهبر معظم انقلاب بدون اینکه خللی در اراده و عزم راسخ خود به وجود بیاید توانست در یک انتخابات با شکوه و نمایش وحدت ملی رئیس جمهور و وزیران مردمی  دیگری را به عرصه خدمتگزاری در دولت گسیل نماید تا قطار پیشرفت تمدن ایران اسلامی با قدرت به راه خود ادامه دهد. 

با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری  به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده لازم است تا دولتمردان جدید زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در جهش تولید که مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به شمار می آید را فراهم آورند و در این میان پلیس نظام جمهوری اسلامی نیز مانند همیشه در کنار دولت بوده و از هیچ کمک و همراهی در تحقق این هدف دریغ نخواهد کرد.    

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهدای خدمت آیت الله رئیسی عزیز، شهید امیر عبدالهیان وزیرخارجه مجاهد و دیگران همراهان حادثه پرواز اردیبهشت فرا رسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان، کارمندان پرتلاش و متعهد و همچنین کارکنان و کارگزاران دولت در استان اصفهان تبریک گفته و برای همه خادمان نظام اسلامی به ویژه دولت مردان جدید آرزوی توفیق روز افزون در خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه