English

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته از ششم تا نهم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود.

 برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع و با حضور بیش از ۱۵۰ مشارکت‌کننده از سراسر کشور به ارائه آخرین دستاوردها و مباحث علمی در صنعت فولاد می‌پردازد. در این رویداد نمایشگاهی ۷۰ درصد مشارکت‌کنندگان تولیدکننده و ۳۰ درصد دیگر ارائه‌دهندگان خدمات در این صنعت هستند.

نمایندگان خارجی از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، هند، چین و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت‌های بزرگی از جمله مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، مجتمع فولاد سفید فراب کویر و هلدینگ سرمایه‌گذاری پرشیا فلز اسپادانا از شرکت‌کنندگان شاخص این رویداد خواهند بود.

در این نمایشگاه، برنامه‌های جانبی متعددی از جمله همایش متالکس و پنل‌های تخصصی برگزار خواهد شد؛ همایش متالکس به‌صورت یک‌روزه و در قالب چهار پنل تخصصی برگزار می‌شود.

پنل اول به بررسی نقش زیرساخت‌ها و انرژی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد می‌پردازد و در پنل دوم، اهمیت تأمین پایدار مواد اولیه در تجارت و صادرات این صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد. در پنل سوم قوانین و مقررات حکمرانی و تأثیر آن‌ها بر توسعه پایدار این حوزه بررسی می‌شود و در نهایت، پنل چهارم به نقش تکنولوژی و هوشمندسازی در توسعه متوازن صنعت آهن و فولاد اختصاص دارد.

گفتنی است که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته از ششم تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه