English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد :

اجرای طرح محله من محله زندگی در برازنده اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد

مدیر منطقه 7 شهرداری گفت : ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله برازنده ، با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال اجرا شد .

اجرای طرح محله من محله زندگی در برازنده اصفهان با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلطان آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله بزرگ برازنده اظهار کرد: در این مرحله از طرح مساحتی به وسعت 3 هزار متر مربع با حدود 1700 تن آسفالت و با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال از سطح معابر محله آسفالت و یا لکه گیری گردیده است .

وی افزود: درمعابر این محل  130 متر جدول گذاری و یا ترمیم جدول صورت گرفته و 110 متر مربع از بلوک فرش  پیاده روهای معیوب اصلاح و ترمیم گردید .

این مقام مسئول تصریح کرد :  در اجرای طرح های عمرانی مجموعا بیش از 76 میلیارد ریال هزینه ، صورت گرفته است .

سلطان آقایی با اشاره به نقش این محله در تردد شهروندان منطقه افزود:  در حوزه ترافیک و حمل و نقل،  نصب و تعمیر تابلو، گلمیخ و سرعتگیر پلاستیکی، خط کشی طولی، خط کشی گذرگاه عابر پیاده، رنگ آمیزی سرعتکاه آسفالتی، جمع آوری و نصب استوانه ایمنی ترافیکی و با هزینه ای بالغ بر 5 و نیم میلیارد ریال  انجام شد.

وی همچنین با اشاره به تعمیر سرپناه 2  ایستگاه اتوبوس در این محله خاطر نشان کرد: با نظر مساعد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان ، تقویت سامانه های حمل و نقل عمومی در در منطقه هفت پیگیری خواهد شد .

مدیر منطقه7 شهرداری اصفهان بیان داشت: کاشت 22 اصله توری و22 اصله سرونوش در خیابان آل بویه، پاکسازی ونظافت ویژه بوستانهای محله  ، فلس شویی درختان، خشکه بری وهرس درختان در معابر ، خاکریزی خیابان آل بویه جهت ایجاد باغچه و لولکه گذاری در حوزه فضای سبز انجام شد .

سلطان آقایی گفت:  اجرای پلاستر و زیر سازی دیوار ابتدای خیابان صفا ، اجرای دیوارنگاره در محله ، خرید و نصب نیمکت در پاتوق صفا و پارکهای محلی ، خرید و نصب سطل های قلکی از اقدامات حوزه زیباسازی در این محله بوده است.

وی افزود: پاکسازی مادیها و معابر ، ایمن سازی و نرده گذاری مادی شاهپسند ، نور پردازی ، تعمیر و ساماندهی ایستگاه ثابت بازیافت در خیابان اشراق ، تسطیح و پاکسازی زمینهای بایر ، اجرای نقاشی دیواری، رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده به متراژ 3600 متر مربع و ایستگاههای اتوبوس در حوزه امور شهر صورت گرفته است.   

این مقام مسئول گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاخص محل و پیر غلام اباعبدالله (ع)، برپایی نمایشگاه و فروشگاه مشاغل خانگی و دستاورد های بانوان ، برپایی موکب پذیرایی  ( شربت خانه امام رضا (ع) ) در بوستان بهشت در روز اختتامیه طرح انجام گرفت .

سلطان آقایی بیان کرد: اجرای همایش دوچرخه سواری ویژه جوانان و نوجوانان محله نیز از اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه در همراهی با این طرح بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه