English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در آزمون ورودی مدارس سمپاد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت؛امسال در آزمون ورودی مدارس سمپاد، ۱۰۶ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در آزمون ورودی مدارس سمپاد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در آزمون ورودی مدارس سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) ۲۴ دانش آموز تحت حمایت این نهاد به مدارس استعداد درخشان راه یافتند و ۸۲ نفر نیز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند.

کریم زارع با اشاره به پشتیبانی کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان مستعد پایه های ششم و نهم برای شرکت در آزمون سمپاد و نمونه دولتی، ادامه داد: با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، برنامه های تخصصی با همکاری موسسات علمی فرهنگی همچنین برگزاری آزمون های شبیه سازی شده با شرایط آزمون اصلی و جلسات انگیزشی، برای بیش از ۱۱۲ نفر از مددجویان، این افتخار کسب شد تا دانش آموزان مستعد بتوانند در این مدارس بصورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۹ دانش آموز با تلاش و پشتکار در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی استان پذیرفته شدند، افزود: در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار دانش آموز دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد هستند که امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، بتوانیم نبوغ علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی و ... آنها را برای داشتن زندگی بهتر در  آینده به خوبی رشد و پرورش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مساعدت خیران در تامین و ایجاد بسترهای آموزشی تربیتی برای فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: عموم خیراندیشان استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را بدست دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه