English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

ایجاد تحول در مکانیزه‌کردن پل‌های هوایی عابر پیاده منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مشکلات عبور ویلچر و چرخ دستی از پله‌های برقی، هزینه بالای نصب پله‌های برقی و مشکلات تأمین قطعات، آسانسوری کردن تمام پل‌ها ضروری است و در دستورالعمل‌های جدید پیشنهاد به آسانسوری کردن پل‌ها ارجح است.

ایجاد تحول در مکانیزه‌کردن پل‌های هوایی عابر پیاده منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی سلطان‌‌آقایی اظهار کرد: پل عابر پیاده، سازه‌ای است که برای حفظ ایمنی شهروندان در محل‌های شلوغ و پرترافیک نصب می‌شود.

وی افزود: با گسترش شهرها و افزایش جمعیت، به جهت رفت و آمد راحت و سریع‌تر و همچنین ایمنی عابران و خودروها، ساخت پل عابر پیاده امری ضروری و مهم است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به دلیل استفاده افراد سالخورده، ناتوان و کودکان از پل هوایی عابر پیاده، این سازه‌ها باید مکانیزه شود که فرایند آن می‌تواند به سه شکل اضافه کردن پله برقی، اضافه کردن آسانسور و اضافه کردن همزمان پله برقی و آسانسور صورت می‌پذیرد.

سلطان‌آقایی گفت: با توجه به مشکلات عبور ویلچر و چرخ دستی از پله‌های برقی، هزینه بالای نصب پله‌های برقی و مشکلات تأمین قطعات، آسانسوری کردن تمام پل‌ها ضروری است و در دستورالعمل‌های جدید پیشنهاد به آسانسوری کردن پل‌ها ارجح است.

وی با بیان اینکه در محدوده بزرگراه شهید چمران، خیابان کاوه و خیابان آیت‌الله ادیب، تعمیرات و نگهداری ۱۰ عدد پل معمولی و مکانیزه برعهده منطقه ۷ شهرداری اصفهان واگذار شده است، اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی بزرگراه شهید چمران با پیش‌بینی اعتبار حدود ۱۴۰ میلیارد ریال، تعداد ۴ عدد پل واقع در این بزرگراه (تمام پل‌های موجود) در سال جاری آسانسوری می‌شود.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد ریال در نظر است پل عابر پیاده‌ای واقع در خیابان کاوه، روبه‌روی خیابان شهید غرضی به‌صورت کامل بازسازی و پس از نصب سازه جدید جهت رفاه شهروندان به‌وسیله نصب آسانسور مکانیزه شود.

سلطان‌آقایی اظهار کرد: در خیابان بعثت محدوده دبستان کمیل نیز در نظر داریم پل عابر پیاده جدید به‌صورت معمولی نصب شود؛ علاوه بر موارد فوق، موضوع تأمین روشنایی، نظافت، رنگ‌آمیزی و بازسازی سقف پل‌های عابر پیاده منطقه نیز با هزینه حدود ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار این منطقه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در پیشنهادهای بودجه سال آینده نیز همچنان به موضوع مکانیزه کردن پل‌های منطقه توجه ویژه‌ای شده است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام پل‌های واقع در این منطقه جهت رفاه شهروندان مکانیزه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه