English

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان :

نمایشگاه متالکس فولاد فرصتی برای بررسی چالش‌های فولادی است

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:نمایشگاه متالکس فولاد یک رویداد برای بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فولادی است که پیرامون برگزاری آن چندین ماه با بزرگان فولاد برای ایجاد این نمایشگاه و نیز همایش صنایع فولادی در کمیسیون برنامه‌ریزی و گفتمان شده است.

نمایشگاه متالکس فولاد فرصتی برای بررسی چالش‌های فولادی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،احمد خوروش در دهمین جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق اصفهان اظهار کرد: اصفهان میزبان یک رویداد فولادی بزرگ و برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان (متالکس ۲۰۲۴) از ۶ تا ۹ شهریورماه است.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه اصفهان قطب صنعت فولادی کشور و به‌نوعی پایه‌ریز این صنعت در کشور بوده است، اصفهان سرفصل نمایشگاه باشد، امسال این نمایشگاه با اتحاد خوبی برگزار خواهد شد.

 احمد کریمی، نایب‌رئیس این کمیسیون نیز گفت: تاکنون چندین جلسه در مورد صنعت سنگ با  اعضای هیئت نمایندگان برگزار و قرار شد مسائل و مشکلات این بخش از طریق انجمن سنگ پیگیری شود؛ لذا در ابتدای امر انجمن سنگ در اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.

 حسام‌الدین فرهادی، نایب‌رئیس دوم کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست گفت: پیشنهادات، مسائل و مشکلات حوزه معادن و صنایع معدنی و انتظارات معدن داران به زودی در جلسه آتی این کمیسیون طرح و پس از جمع‌بندی و از سوی اتاق بازرگانی اصفهان به دفتر وزیر ارسال خواهد شد.

ارائه چهار پنل تخصصی در نمایشگاه متالکس

  مهران محجوب نژاد، رئیس کمیته کانی‌های فلزی کمیسیون معادن اتاق اصفهان ضمن تشریح فعالیت‌های این کمیته برای خوش درخشیدن در نمایشگاه فولاد گفت: در این کمیته چندین پرونده پیگیری و استقبال خوبی برای هوشمندسازی معادن انجام گرفت.

وی افزود: البته طرح‌های جامعی برای همایش فولاد در این نمایشگاه (متالکس) در نظر گرفته شده که عملکرد و بهره‌وری این حوزه افزایش پیدا کند؛ زیرا توسعه متوازن و پایداری صنعت فولاد مهم است.

 رئیس کمیته کانی‌های فلزی کمیسیون معادن اتاق اصفهان تصریح کرد: اصفهان دهمین تولیدکننده فولاد در جهان است و حدود ۵ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور مربوط به زنجیره فولاد است و سرمایه‌گذاری خوبی در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اصفهان متولی صنعت کشور است که با محوریت این کمیسیون مقرر شد که چالش صنایع شناسایی و راهکار آن اندیشیده شود و برای این منظور چهار پنل تخصصی برای این نمایشگاه تدارک ‌دیده ‌شده است.

علی برنجیان، رئیس کمیته سنگ‌های ساختمانی کمیسیون معادن اتاق اصفهان بیان داشت: این کمیته ماه گذشته برگزار و آمار و عملکرد معادن غیر فلری، میزان استخراج و میزان فروش‌ها از طریق سامانه مربوطه بررسی شد.

رئیس کمیته کانی‌های فلزی کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در این رابطه گزارش بهره‌برداران و مسئولان فنی در سامانه کاداستر و نحوه کدگذاری با شابلون در معادن نیز طرح موضوع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه