English

رئیس اداره منابع طبیعی کاشان خبر داد؛

کاشت۴۶۰ هزار اصله نهال در کاشان

رئیس اداره منابع طبیعی کاشان اظهار داشت: در حوزه توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری در راستای طرح ملی یک میلیارد نهال در کشور بیش از 460 هزار اصله نهال با همکاری نهادها انجام شده است.

کاشت460 هزار اصله نهال در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدمهدی شریفی در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه تا پایان سال بیش از 250 هزار نهال  کشت می شود،تصریح کرد: برای رسیدن به کاشت درخت پویش‌های مختلفی راه اندازی شده است و از سوی دیگر باید برنامه‌ریزی لازم در زمینه کاشت گیاهان با نیاز آبی کم صورت پذیرد.

محمدمهدی شریفی  با اشاره به رفع تصرف عرصه‌های طبیعی شهرستان کاشان افزود: با اقدامات صورت گرفته مساحتی بالغ بر 402 هکتار از ارضی ملی کاشان  رفع تصرف شده که ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده به 520میلیارد تومان می‌رسد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به احیای مراتع این شهرستان خاطرنشان کرد: در این راستا 5.5 تن صمغ باریجه برداشت شده که ارزش ریالی آن بالغ بر 55 میلیارد ریال است که برداشت شده است.

 شریفی  با اشاره به افزایش 700 نفری همیاران محیط زیست در شهرستان کاشان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حفظ و حراست از منابع طبیعی این اداره تمام توان خود را به کار گرفته است و با آموزش‌ها و طرح‌های مختلف در این راستا اقدام کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه