English

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه کاشان:

مجوز تأسیس پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سوی وزارت بهداشت صادر شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه کاشان از اخذ مجوز تأسیس پارک علم و فناوری سلامت در کاشان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد .

به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،غلامعلی حمیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت گفت: به استناد رای صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی مورخ 13 تیرماه با تأسیس پارک علم و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان موافقت شد.

وی با تبریک این دستاورد مهم در منطقه بزرگ کاشان به دانشگاهیان، فناوران و صنعتگران، پردیس‌های پارک علم و فناوری را نقطه آغازین حمایت از تولید داخل، خلاقیت و نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های پیشرو دانست که با هدف فراهم کردن  زمینه آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان ساختارهای شتاب دهنده در جهت توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه و کسب و کارهای دانش‌محور و تسریع رشد اقتصادی تأسیس می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مساحتی به متراژ 58 هزار مترمربع افزود: این پارک در دو  مکان واقع در محل سابق بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل با متراژ 8 هزار متر مربع و پردیس دانشگاه به متراژ 5 هکتار تأسیس می شود.  

حمیدی، با بیان این که پارک علم و فناوری سلامت حلقه اتصال  صنعت و دانشگاه خواهد بود، اظهار کرد: این پارک به شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان ، پیشرو و خلاقانه در دانشگاه، سطح منطقه و کشور  کمک می‌کند 

وی اضافه کرد: این پارک در زمینه‌ فناوری‌های زیستی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و سایر حوزه‌های مرتبط فعالیت خواهد داشت.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان از حمایت های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع، زحمات  ریاست محترم و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه، مدیران و همکاران در حوزه پژوهش و فناوری به دلیل تلاش شبانه‌روزی جهت دریافت این مجوز مهم قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه