English

رییس سازمان انرژی اتمی:

هفته‌ دولت، فرصتی برای محاسبه و بازنگری در عملکرد است

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای محاسبه و بازنگری امور است، بیان کرد: شهدای خدمت فرصت کوتاهی برای خدمت به مردم داشتند اما جاودانه شدند و ما همه ساله با برگزاری هفته دولت سعی در مرور الگو و منش شهیدان والامقام داریم.

هفته‌ دولت، فرصتی برای محاسبه و بازنگری در عملکرد است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد اسلامی در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بزرگداشت سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دری از درهای بهشت در تخت فولاد اصفهان است و ما مردم اصفهان از این ذخیره که یک منبع الهی است، بهره‌مند هستیم.

وی ضمن بیان اینکه شهیدان جلوه‌های عینی و الگوهای معاصر عشق و ایمان هستند، ادامه داد: شهدای والامقام در زمان خود درک صحیحی از خدمت و شرایط موجود داشتند و همین درک منجر شد که در سنین نوجوانی و جوانی جان ارزشمند خود را برای دفاع از اسلام و کشور در طبق اخلاص قرار دهند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بازنگری امور است، بیان کرد: شهدای خدمت فرصت کوتاهی برای خدمت به مردم داشتند اما جاودانه شدند و ما همه ساله با برگزاری هفته دولت سعی در مرور الگو و منش شهیدان والامقام داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه