English

فرماندار کاشان خبرداد؛

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر کاشان

فرماندار کاشان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر کاشان خبرداد.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادراه امیرکبیر کاشان به طول۱۱۰ کیلومتر جزو محورهای پرتردد بین استانی است که بدلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن، همواره حوادث و تلفات جاده ای قابل توجهی در این محور رخ می‌دهد که رفع نیاز به تدابیر اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه با اختصاص این اعتبار تحول خوبی در این محور صورت می‌گیرد گفت: با دستور هیات دولت مقرر شد سازمان راهداری ۲۰ هزار ریال برای برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر سرمایه‌گذاری کند. 

 محمدی با بیان اینکه این رقم شامل ۱۰ هزار میلیارد ریال برای محور قم _ کاشان و ۱۰ هزار میلیارد ریال برای محور کاشان_ اصفهان است اظهار کرد: در محور اصفهان _ کاشان هم که بخشی از آزادراه امیرکبیر محسوب می‌شود، شرکت  سان آرا در حال اجرای تعهدات خود شامل روکش آسفالت و نصب نیوجرسی است ولی شرکت آزادراه امیرکبیر راغب به این کار نیست و بیشتر تمایل دارد تا پروژه را تحویل بدهد.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی تقاطع مسجدالحسین در محور قدیم کاشان - قم یکی از مهمترین اقدامات است تصریح کرد: در راستای اقدامات انجام شده برای ایمنی هر چه بیشتر رانندگان، شانه سازی محور قدیم کاشان-قم نیز انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان بهسازی راه‌های مواصلاتی منتهی به کاشان بوده است، گفت: برای این محور ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه