English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛

بهره‌برداری ۸۶ طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از بهره‌برداری از 86 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد.

بهره‌برداری 86 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان
 ،مهرداد مرادمند  در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: طبق روال هر ساله و به مناسبت هفته دولت، امسال 86 طرح بزرگ کشاورزی در استان اصفهان همزمان با این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.
 
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از 418 نفر به صورت مستقیم و 676 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و بیش از 13 هزار و 463 خانوار بهره‌بردار از این طرح‌ها منتفع خواهند شد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از 7724 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند که بیش از 80 درصد این هزینه، آورده بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری افراد است که نشان‌دهنده استقبال بخش خصوصی از فعالیت در بخش کشاورزی است.
 
این‌مقام‌ مسئول با بیان اینکه توزیع شهرستانی پروژه‌ها به خوبی شکل گرفته و تلاش شده طرح‌ها در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری برسند تا شاهد افتتاح آنها در بخش‌های مختلف باشیم،گفت: بیشترین پروژه‌ها مربوط به بخش باغبانی و گلخانه با 24 طرح، آب و خاک با 21 پروژه و منابع طبیعی و آبخیزداری با 15 طرح و سایرطرح ها شامل :10پروژه دام طیور با 10 ،7پروژه در امور عشایر ،4پروژه صنایع کشاورزی،2پروژه تعاون روستایی و 1پروژه در حفظ نباتات است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه