English

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح عمرانی در نیاسر کاشان

۱۱ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۲۷۳ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بخش نیاسر شهرستان کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح عمرانی در نیاسر کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، به مناسبت هفته دولت، طی آئینی با حضور فرماندار ویژه شهرستان، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، امام جمعه بخش نیاسر و جمعی از مسئولان شهرستان ، ۳ پروژه آبرسانی در بخش نیاسر با اعتبار ۱۲۵میلیارد ریال تومان به بهره‌برداری رسید.

پروه‌های افتتاح‌شده به مناسبت هفته دولت در نیاسر کاشان عبارت است از پروژه آبرسانی به مزرعه مسکونی فرح‌آباد با اعتبار هزینه‌شده ۶۰ میلیارد ریال که در این پروژه عملیات آبرسانی از روستای برزآباد به طرف این مزرعه مسکونی انجام شد و حدود 3 هزار متر توسعه شبکه صورت گرفت. آبرسانی به مزرعه مسکونی "بله‌لا" روستای اسحاق‌آباد نیز  با هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریال و به طول 1500 متر توسعه شبکه انجام شده است.

پروژه سوم، آبرسانی به منزل خانواده شهید والامقام دژآگاه در مزرعه سورآباد شهر نیاسر، به طول ۷۰۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال  انجام شد.

آئین کلنگ‌زنی پروژه فاز سوم کمربندی روستای نشلج با مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ، بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر به مساحت ۶ کیلومتر روستای نشلج و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی و اعتبار ۶۳ میلیارد ریال است که تا سال آینده حدود ۱۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی وارد چرخه تولید برق‌رسانی می‌شود.

بهره‌برداری از تجهیز نانوایی لواش روستای ون به دستگاه پخت نان نیمه‌اتوماتیک، بهره‌برداری از خط انتقال آب کشاورزی مرزعه گومچهر روستای ون از توابع بخش نیاسر با مجموع اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است. این پروژه به طول ۳۶۰۰متر و با اعتبار بلاعوض دولتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین مبلغ ۳ میلیارد ریال مشارکت مردمی با هدف افزایش راندمان آبیاری، افزایش بهره‌وری، تثبیت اشتغال و تضمین امنیت غذایی اجرایی شده است. گفتنی است این روستا دارای ۱۲ هکتار درخت گردو و ۱۲ هکتار گل‌محمدی و ۲۵ هکتار باغات مخلوط و ۵ هکتار زمین زارعی است.

بهره‌برداری از پروژه ساماندهی میدان تاریخی آئینی چالهوجه به مساحت ۷۵۰ مترمربع و اعتبار افزون بر ۱۷ میلیارد ریال توسط شهرداری نیاسر اجرایی شده است.

بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت معابر فاز ۲ باغشهر نیاسر  به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال توسط شهرداری اجرا شد.

به گزارش موج؛بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان شهید محمد منتظری به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت در نیاسر کاشان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه