English

امام‌جمعه موقت اصفهان:

امروز هیچ کشوری جرات نگاه کج به کشور ایران را ندارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز به واسطه توانمندی‌های دفاعی کشور از جمله پدافند هوایی می‌گوئیم که نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه جرات نگاه کج به کشور ایران را ندارند .

امروز هیچ کشوری جرات نگاه کج به کشور ایران را ندارد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تسلیت ایام ارتحال رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، بیان کرد: امروز ایران به نقطه‌ای از توانمندی‌های دفاعی رسیده که هیچ کشوری در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند به آن نگاه بد کند.

وی افزود: امروز اگر هواپیما یا پهپادی از کشوری مثل رژیم صهیونیستی به سمت ایران بیاید اولاً دیگر راه بازگشت ندارد، ثانیاً اگر بازگردد دیگر فرودگاهی وجود ندارد که بخواهد در آن فرود بیاید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: افتخار می‌کنیم به رهبر فرزانه، حکیم و دانشمندی که تمام این‌ها به برکت رهنمودهای ایشان محقق شده و امروز کشور به نقطه‌ای رسیده که هیچ کشوری در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند نگاه بد به ایران داشته باشد.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به شهادت شهید هنیه در کشور بیان داشت: درست است که دشمن از پشت دیوارها جنایاتی را مرتکب می‌شود و هنوز انتقام این شهید بزرگوار گرفته نشده است اما مطمئن باشید اگر روزی فرمانده کل قوا سلاح دانستند اسرائیلی روی کره زمین باقی نخواهد ماند.

خطیب موقت اصفهان گفت: رهبر انقلاب در دیدار با اعضای دولت ۱۳ توصیه به آن‌ها کردند، اول شکر الهی برای نعمت خدمت بود، در اسلام مقام افتخار نیست بلکه خدمت افتخار است و اگر کسی با قدرتش به مردم خدمت کرد ارزش دارد.

امام جمعه موقت اصفهان شناسایی ظرفیت‌های انسانی کشور را کلید دوم رهبر انقلاب برای راهنمایی دولت دانست و افزود: ما جوانان متفکر و مخترع بسیاری داریم یادمان هست که در جنگ تحمیلی ما یک ضدهوایی نداشتیم، دشمن هر نقطه‌ای که می‌خواست را میزد اما امروز ارتش و سپاه و مردم ارزشمند ما که تقوا فکرشان را باز کرده است، مملکت را به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت دنیا قرار داده‌اند، بنابراین از این نعمت باید استفاده کرد.

وی ادامه  داد:  اولویت دولت باید به کارهای زیرساختی مانند انرژی هسته‌ای و همچنین کارهای فوری مانند گرانی و تورم باشد، شما که قول عدالت و رفع تورم دادید باید صداقت و توان و امید خود را به منصه ظهور برسانید و نکته آخر جدی‌گرفتن تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی است، تولید نباید تضعیف شود و باید با حمایت افزایش یابد. امیدواریم خداوند به هیات دولت توفیق بدهد و خودشان هم دعا کنند تا خدا درهای حکمت را بر آن‌ها بگشاید.

حجت‌الاسلام میردامادی بیان کرد: رفع مشکلات اقتصادی، رفع تورم و ایجاد عدالت دیگر تاکید رهبر به هیأت دولت اعلام کرد و گفت: رئیس جمهور قول عدالت و رفع تورم داد و باید صداقت و توان و امید خود را به منصه ظهور برساند.

امام جمعه موقت اصفهان ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی گفت: همیشه ارزش نعمت در مقابل عدم نعمت است، ما تا سالم هستیم نمی‌دانیم سلامت چقدر ارزش دارد، وقتی افراد بیمار را می‌بینیم متوجه نعمت خودمان می‌شویم، پیامبر (ص) می‌فرمایند: دو نعمت سلامتی و امنیت مجهول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه