English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۳۵ درصدی پیاده روسازی خیابان سعدی در شهرک کاوه

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت 35 درصدی پیاده روسازی خیابان سعدی در شهرک کاوه خبر داد .

پیشرفت 35 درصدی پیاده روسازی خیابان سعدی در شهرک کاوه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی سلطان آقایی شهردار منطقه هفت گفت : در راستای اجرای پروژه‌های محله محور در شهرداری منطقه و در محله شهرک کاوه با توجه به وضعیت نامناسب خیابان سعدی حد فاصل میدان حج تا بلوار پرستار ردیف اعتباری مناسبی جهت اصلاح زیرسازی آسفالت و پیاده‌روسازی خیابان سعدی در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در محله گفت: همزمان با پیاده رو سازی و ساماندهی خیابان ، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و احداث کانال فیبر نوری نیز در دستور کار قرار دارد .

سلطان آقایی ادامه داد :  طول این خیابان حدوداً یک کیلومتر با عرض ۲۰ متر که سطح آسفالت آن چیزی در حدود ۱۲ هزار متر مربع و پیاده روسازی آن ۶۵۰۰ متر مربع خواهد بود .

مدیر منطقه هفت گفت : این پروژه هفت ماهه با مبلغی در حدود ۱۶ میلیارد تومان در حال اجراست که هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 او افزود : جمعیت بالای شهرک کاوه و همچنین نقش محوری خیابان سعدی در ترافیک محدوده شمال منطقه ۷ از دلایل و ضرورت‌های اجرای این پروژه بوده است.

سلطان آقایی ضمن تشکر از دغدغه شهروندان در خصوص حفظ و حراست از فضای سبز موجود در این محور گفت : عرض این خیابان 12 متر بوده که در بازسازی جدید با یک متر افزایش به 13 متر خواهد رسید و همچنین عرصه فضای سبز کنار این معبر نیز حفظ و توسعه پیدا خواهد کرد .

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد : با تلاش بی وقفه همکاران حوزه عمران این منطقه، نهضت پیاده روسازی در محدوده شمال شهر اصفهان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان و در بیش از 10 معبر اصلی در حال اجراست که توضیحات تکمیلی آن به شهروندان محترم منطقه اطلاع رسانی خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه