English

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبرداد؛

برگزاری همایش چشم اندازهای شغلی آینده در اصفهان

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری همایش چشم اندازهای شغلی آینده در بیست و هفتم شهریورماه در خانه جوان اصفهان خبر داد.

برگزاری همایش چشم اندازهای شغلی آینده در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، کمال حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین وعده‌های انقلاب صنعتی چهارم، بهبود کیفیت زندگی افراد و افزایش سطح درآمد است. سازمان‌ها، هوشمندتر و کارآمدتر می‌شوند، گفت: افزایش بهره‌وری، افزایش بازده، بهبود کیفیت فرآیندها، ایمنی بیشتر برای کارگران با کاهش اشتغال آن‌ها در محیط‌های کاری خطرناک، بهبود تصمیم‌گیری با کمک ابزارهای مبتنی بر داده از دیگر فرصت‌های این انقلاب هستند.

وی محورهای همایش را انقلاب صنعتی چهارم ، انقلاب مهارت ها و هوش مصنوعی ، کاربردها و فرصت های شغلی عنوان کرد. 

 این مقام مسئول در ادامه گفت: هوش مصنوعی هم فرصت ها و هم چالش هایی را برای بازار کار به ارمغان می آورد. پتانسیل آن برای افزایش کارایی و ایجاد مشاغل جدید با نگرانی در مورد امنیت شغلی و مسائل اخلاقی متعادل می شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: سیاست‌ها و آموزش نقش مهمی در هدایت تأثیر هوش مصنوعی دارند، با هدف آینده‌ای که در آن پیشرفت‌های فناوری به نفع همه بشریت باشد.

حیدری بیان کرد: هوش مصنوعی نه تنها مشاغل موجود را تغییر می دهد، بلکه دسته بندی های جدیدی را نیز ایجاد می کند. به عنوان مثال، ظهور هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال نقش هایی مانند استراتژیست های محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده است که تخصص آنها در دستکاری ابزارهای هوش مصنوعی برای تنظیم محتوا در پلتفرم های مختلف است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت:ادغام هوش مصنوعی در محیط کار می تواند نقش های سنتی را متحول کند و فرصت های شغلی بی سابقه ای ایجاد کند.

به گزارش موج؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به خانه جوان واقع در باغ قوشخانه جنب پارک باغ قوشخانه مراجعه و یا با شماره 09163635236 تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه