English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد:

اصلاح و توسعه۷۶۱ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: از ابتدای شهریور سال گذشته تا کنون 761 کیلومتر، اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب در استان اجرا شده است.

 اصلاح و توسعه761 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان گفت: در این مدت در بخش آب 197 کیلومتر احداث و توسعه، 163 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه آب و همچنین 237 کیلومتر اجرای خطوط انتقال آب در راستای آبرسانی پایدار توسط آبفای استان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 26 هزار مترمکعب مخزن آب در سطح استان در دست احداث است، گفت: ظرفیت مخازن به بهره‌برداری رسیده طی یک سال گذشته 19 هزار مترمکعب است و در این مدت 21 حلقه چاه حفر و 5 حلقه چاه نیز تجهیز شده است.

اکبریان درباره فعالیت‌های صورت گرفته در بخش فاضلاب توضیح داد: طی یک سال گذشته، 135 کیلومتر احداث و توسعه، 21 کیلومتر اصلاح و بازسازی در شبکه‌های فاضلاب و ۸ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب نیز اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات شرکت آبفای استان اصفهان با رویکرد توسعه پایدار و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، به صورت مستمر ادامه داشته و در این راستا استفاده از تکنولوژی‌های روز و نیروی انسانی کارآمد سرلوحه کار این شرکت قرار دارد.

وی تامین آب شرب پایدار و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را وظیفه اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: در یک سال گذشته، 26 هزار  و 773 مشترک آب و 18 هزار و 439 مشترک جدید فاضلاب به مشترکان این شرکت اضافه شده که بر مسئولیت ما در خدمت‌رسانی مستمر و 24ساعته به مردم می‌افزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه