English

شهردار فولادشهر خبر داد؛

آمادگی فولادشهر برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان

شهردار فولادشهر از آمادگی کامل برای میزبانی در برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان ورویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی در شهر فولادشهر خبر داد.

آمادگی فولادشهر برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حسین ایزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مدیریت شهری شهرفولادشهر در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با همکاری شورای شهر و باشگاه ذوب آهن برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان طی روزهای گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه فولادشهر ایران کوچک و اولین شهر جدید کشور است، بیان داشت: این شهردارای ورزشگاهی با استانداردهای بین المللی است که می‌تواند میزبان بازی‌های مهم و و در سطح ملی باشد.

این مقام مسئول افزود: ورزشگاه فولادشهر بیست روز پیش برای برگزاری تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان به تأیید AFC رسید که برای برگزاری بازی اقدامات خوبی در سطح شهر اجرا شده است.

شهردار فولادشهر در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این رویداد مهم توضیح داد: پویشی برای خوش‌آمدگویی به میهمانان و ورزشکاران ایجاد شده و یک تلویزیون شهری نیز برای پخش بازی در پارک پرنیان شهر فولادشهر جانمایی شده است.

ایزدی ادامه داد: پاکسازی ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه، آذین بندی شهر با پرچم ایران، شست‌وشو و تقویت روشنایی معابر خارج از ورزشگاه، پاکسازی و رنگ آمیزی آنها ، آسفالت و محوطه سازی داخل ورزشگاه و رونمایی از اِلمان تیم ملی و از دیگر اقدامات انجام شده برای برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان است.

وی با اشاره به  توزیع بیش از ۶ هزار پرچم رایگان بین هواداران بیان کرد: در حال حاضر برآوردی از هزینه اقدامات صورت گرفته در شهر نداریم، اما باشگاه ذوب‌آهن این هزینه‌ها را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود در نظر می‌گیرد.

شهردار فولادشهر در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه گفت: با توجه باینکه این بازی مهم اولین بازی با حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر است با همکاری شهرداری اصفهان ایستگاه‌های تفکیک شده مختص اتوبوس برای حمل و نقل بانوان تعبیه شده است.

در ادامه نیز مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: طی یک سال و یک ماه و ۱۸ روز که در باشگاه ذوب آهن حضور دارم، سعی کردم برای این مجموعه مفید باشم و کارهای خوبی صورت گرفته که آخرین آن جلب اعتماد فدراسیون فوتبال بوده است.

نکیسا با بیان اینکه برای استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: طی یک هفته گذشته نام ورزشگاه فولادشهر در پنج سرچ برتر AFC بوده است.

وی با اشاره باینکه در ورزشگاه فولادشهر همه چیز تغییر کرده است، افزود: ورزشگاه فولادشهر همچنین به اتاق VAR و موتور برق مجهز شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره باینکه این ورزشگاه کلاس A فیفا را دارد، گفت: ورزشگاه فولادشهر با جدیدترین متد اسکوربورد، روشنایی و سیستم آبیاری که زیر چمن بارگذاری شده تجهیز شده است.

نکیسا با اشاره باینکه ظرفیت حضور ۱۶۰۰ بانو برای تماشای بازی فراهم شده است،اظهار داشت: در این بازی مهم  که اولین حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر است جایگاه‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ به بانوان اختصاص یافته است.

به گزارش موج، در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه