English

سرپرست تیم داوری مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان:

مسابقات قرآن استان اصفهان در سطح ملی برگزار می‌شود

سرپرست تیم داوری مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان گفت: کیفیت برگزاری مسابقات در استان اصفهان در سطح کشوری است و عوامل برگزاری تلاش بسیاری در این راستا کرده‌اند.

مسابقات قرآن استان اصفهان در سطح ملی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مریم عادل‌نیا در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان در ارتباط با سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: در استان اصفهان همیشه شاهد حضور قاریان و حافظان توانمند در صحنه مسابقات هستیم و در دو سال گذشته با توجه به رشد امکانات و کیفیت برگزاری، حضور حداکثری آنها در مسابقات رخ داده است.

وی افزود: در این دوره برخی شهرستان‌ها که در دوره‌های پیشین حضور کمرنگ‌تری داشتند، به صورت فعالانه و مسلط شرکت کرده‌اند.

سرپرست تیم داوری مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان با اشاره به سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: کیفیت برگزاری مسابقات در استان اصفهان در سطح کشوری است و عوامل برگزاری تلاش بسیاری در این راستا کرده‌اند؛ نظم و هماهنگی که در مسابقات دیده می‌شود نتیجه زحمات چند روز گذشته عوامل اجرایی است.

وی در ارتباط با ضرورت افزایش استقبال از مسابقات تصریح کرد: حضور عموم در فضای مسابقات قرآن نیازمند اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه این رویداد است؛ برگزاری سخنرانی‌ها و کلاس‌های تفسیر قرآن برای عموم و خانواده‌های قرآنی می‌تواند در این راستا موثر باشد.

عادل‌نیا با اشاره به ارتقا سطح کیفی متسابقین عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رفع اشکالات شرکت‌کنندگان توسط اساتید به ارتقا سطح آنها کمک می‌کند؛ حضور استاد راهنما پس از مسابقات برای بیان ایرادات و تذکرات هر شرکت‌کننده بسیار موثر است.

وی با تاکید بر نقش تعامل بین‌دستگاهی در رویدادهای قرآنی بیان کرد: اگر همه دستگاه‌ها به برگزاری مسابقات، افزایش کیفیت آن، مشارکت در اهدای جوایز به همه شرکت‌کنندگان و همچنین تبلیغات اهتمام داشته باشند، چنین رویدادی با شور و جذابیت بیشتری در سطح استان دنبال می‌شود.

سرپرست تیم داوری مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان با اشاره به حضور نوجوانان در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: حضور رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در این دوره از مسابقات اتفاق خوبی است و این فرصت را به آنها می‌دهد که در صحنه رقابت‌ها خود را بسنجند.

وی افزود: این اتفاق تاثیر بسیاری در رونق جامعه قرآنی داشته و افراد را به تلاش در حفظ و تلاوت قرآن برای رسیدن به مسابقات تشویق می‌کند؛ در این مرحله مثل شهرستان شاهد حضور نوجوانان توانمندی در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه