English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

استقرار ۲۴۰ تیم امدادی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در جاده های استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در جاده های استان اصفهان خبر داد.

استقرار ۲۴۰ تیم امدادی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در جاده های استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، منصور شیشه فروش اظهار کرد: ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات ترافیکی، امداد و نجات ، اسکان اضطراری، آب‌رسانی و خدمات پشتیبانی هم‌زمان با افزایش سفرها در ایام آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا (ع) در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان اصفهان استقرار یافتند.

وی افزود: این تیم‌ها در مسیر طریق‌الرضا، محورهای شرق، غرب و شمال استان نائین، انارک، چوپانان، خوروبیابانک، محور اصفهان_نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان، میمه، نطنز و کاشان، آزادراه‌ها متشکل از عوامل پلیس‌راه و راهور، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی و شرکت‌های خدمات‌رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها استقرار یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای امور پشتیبانی و اسکان بین‌راهی برای مسافران بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه امنیت سلامت به‌صورت مردمی و نیز پایگاه‌های امدادی و مساجد بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام در راستای خدمت‌رسانی به زائران در برگشت از عتبات‌عالیات مهیا شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای تیم‌های عملیاتی پلیس راه با تقویت امکانات به‌صورت ویژه نسبت به اعمال نظارت بر ایمنی ترافیک در محورها اقدام می‌کنند.

شیشه فروش اضافه کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکنون ۱۳۵ ناوگان اتوبوس نسبت به انتقال زائران به مشهد مقدس اقدام کردند و تدابیر ایمنی لازم در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نظارت‌های میدانی و استقرار تیم‌ها انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه