English

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد:

حمایت اتاق بازرگانی از مطالبه‌گری تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی متعلق به همه فعالان اقتصادی است، تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با حمایت اتاق بازرگانی در مسیر مطالبه‌گری درست و منطقی قدم بردارند.

حمایت اتاق بازرگانی از مطالبه‌گری تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدجعفر فوده در نشست با نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی عنوان کرد: اتاق بازرگانی توجه و رسیدگی به صحبت‌های فعالان اقتصادی را وظیفه و رسالت خود می‌داند، به طور قطع همه پیشنهادات، انتقادات و مباحث اعضای اتاق ثبت و پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی با مشارکت تشکل‌ها و انجمن‌ها می‌تواند روند فعالیت بهتری داشته باشد، بازوی اجرایی اتاق، تشکل‌ها هستند و تلاش داریم از این ظرفیت غنی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان برگزاری این گونه جلسات هم‌اندیشی را ضروری دانست و عنوان کرد: اتاق بازرگانی متعلق به همه فعالان اقتصادی است، تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با حمایت اتاق بازرگانی در مسیر مطالبه‌گری درست و منطقی قدم بردارند.

 

ابطال چند بخشنامه مخل تولید با پیگیری اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: در طول فعالیت هیات نمایندگان این دوره اتاق بازرگانی، به فراخور موضوعات و مسائل، جلسات مختلفی با مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی برگزار شد و موارد مورد بررسی قرار گرفت.

 امیر کشانی ادامه داد: اتاق می‌تواند به عنوان یک بستر مناسب، زمینه حضور تشکل‌های اقتصادی در فضای اقتصادی را بیش از پیش فراهم نماید، اتاق بازرگانی از فعالیت تشکل‌های اقتصادی استقبال و حمایت می‌کند و آماده افزایش تعاملات برای کمک به اقتصاد استان و کشور است.

 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی در سال گذشته بیش از ۴۰۰ دوره آموزشی برگزار کرد، افزود: مصوبات ستاد تسهیل لازم‌الاجرا است و درصورتی‌که این مصوبات به مرحله اجرا نرسند با متخلفان از طریق اجرای حکم قضایی برخورد می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز شورای گفتگو به عنوان یک فرصت مناسب در اختیار بخش خصوصی است؛ لذا تشکل‌ها و انجمن‌ها می‌توانند پیشنهادات خود را به عنوان خوراک در اختیار اتاق قرار دهند تا موارد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیگیری و مطالبه شوند. 

کشانی اضافه کرد: اتاق‌های بازرگانی در سراسر دنیا چند وظیفه عمده بر عهده دارند، موضوع آموزش یکی از این موارد است که برای تمامی بنگاه‌های اقتصادی ضروری است، اتاق بازرگانی می‌تواند با ارائه آموزش‌های مناسب فاصله بین صنعت و دانشگاه را تکمیل کند.

 وی با اشاره به اهمیت رونق مذاکرات تجاری عنوان کرد: خوشبختانه اتاق اصفهان ارتباطات خوبی با اتاق‌های سایر کشورها دارد و برگزاری موفق اجلاس ACD نیز به افزایش تعاملات کمک زیادی داشت، مطالبه‌گری توسط اتاق تعطیل‌بردار نیست و همواره پیگیر رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تولید هستیم. در موضوعات مهم استان همچون مشکل آب نیز صدای مطالبه اتاق بلند است.

 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر ۳۰ تشکل اقتصادی داریم و تعداد دیگری نیز در حال تشکیل هستند، نکته مهم اینجاست که تشکل‌ها باید در زمینه مطالبه‌گری با وحدت و صدای واحد فعالیت کنند تا شاهد تأثیرگذاری باشیم. 

وی عنوان کرد: پیگیری‌های اتاق بازرگانی باعث شد سال گذشته با کمک معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، چند بخشنامه مخل تولید و صنعت ابطال شود، این موضوع نشان‌دهنده تأثیر مثبت مطالبه‌گری است، باید با همدلی در کنار یکدیگر فعالیت داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم، به‌طورقطع برگزاری این جلسات ادامه‌دار خواهد بود تا بتوانیم به تحقق اهداف بخش خصوصی کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه