English

به دنبال خواهرخواندگی کاشان و کازانلاک صورت می گیرد؛

نصب المانی از نماد کاشان در دروازه ورودی اتحادیه اروپا

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان از آغاز طراحی المانی با موضوع گلاب ناب یا نماد کاشان به منظور نصب در یکی از میادین اصلی شهر کازانلاک خبر داد.

نصب المانی از نماد کاشان در دروازه ورودی اتحادیه اروپا
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا ممیز با اشاره به انعقاد قرارداد خواهرخواندگی کاشان و کازانلاک بیان کرد: بر مبنای این قرارداد، توافقات مختلفی در حوزه های متعدد حاصل شده است که حوزه سیما و منظر یکی از محورهای این قرارداد است.

وی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد سفیر ایران در بلغارستان و همچنین دستور شهردار کاشان، المانی از نماد کاشان یا گلاب ناب در یکی از میادین اصلی شهر بعد از انجام مراحل طراحی، نصب و اجرا می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان ، متذکر شد: با توجه به تشابه کاشان و کازانلاک در زمینه تولید محصولات گل محمدی، این اقدام می تواند موجب معرفی بیش از پیش این ظرفیت خطه گل و گلاب شود.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: قرارداد خواهرخواندگی کاشان و کازانلاک به عنوان یکی از شهرهای حوزه شنگن می تواند بستر مناسبی برای هم افزایی و انتقال تجربیات دو شهر در بخش های مختلف بوده و زمینه ساز اتفاقات درخشان در این زمینه شود.

شایان ذکر است، نخستین قرارداد رسمی خواهرخواندگی بین المللی کاشان با شهر کازانلاک بلغارستان با حضور سفرای دو کشور، شهرداران و مقامات عالی دو شهر در محل شهرداری کازانلاک منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه