English

امام جمعه کاشان:

۱۷ شهریور سند خیانت رژیم شاه به مردم ایران است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ۱۷ شهریور و فاجعه کشتار بیرحمانه مردم توسط عوامل رژیم پهلوی، سند خیانت رژیم شاه به مردم ایران است.

17 شهریور سند خیانت رژیم شاه به مردم ایران است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام والمسلمین حسینی  در خطبه های نماز در جمع  نماز گزاران در مصلی بقیه الااعظم  گفت: در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ مزدوران رژیم پهلوی مردم تهران را به گلوله بستند با این امید که فریاد ظلم ستیزی مردم ایران را در نطفه خفه کنند غافل از این که جریان انقلابی مردم ایران توقف ناپذیر است.

امام جمعه کاشان افزود: دشمن در حال تغییر روایت انقلاب طبق منطق خود است و روایت‌های جعلی و دروغی را به خورد جوان‌ها می‌دهند از این رو بزرگترها که دوران پهلوی را دیده‌اند باید وضعیت گذشته را برای جوانان بازگو کند.

خطیب جمعه کاشان بیان کرد: دشمن در حال تحریف روایات انقلاب اسلامی است و سکوت ما موجب شده است که چنین فرصتی برای دشمنان ایجاد شود از این رو باید از شهدا و فضیلت‌های ملت بزرگ ایران بیشتر گفته شود.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن اشاره یه هتک حرمت سفیر استرالیا در تهران تصریح کرد: این سفیر همجنس‌بازی را ترویج کرده است و از این رو استرالیا نشان داد که هنوز مستعمره انگلیس است و وزارت خارجه سفیر را احضار کرده اما کافی نیست و باید به سفرا بفهماند که مقدسات برای مردم ما اهمیت دارد و از ناموس برای آنان مهمتر است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه  کاشان با اشاره به شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام گفت:امام عسکری علیه السلام در دوران امامت خود کاملاً محصور بودند و به حسب ظاهر اجازه به جای آوردن حج را پیدا نکردند اما در این دوره سازمان وکالت شیعه تقویت شد و در دوران امامین عسکریین (ع) از طریق سازمان وکالت مردم ارتباط گیری با امام غائب را تمرین کردند.

وی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول افزود: طرح همرسان در دانشگاه کاشان ویژه عموم مردم این شهرستان است و از صاحبان کارخانجات فرش منطقه درخواست دارم که دو فرش از تولیدات یک سال فرش خود را به زوج‌های جوان این طرح اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه