English

امام جمعه موقت اصفهان :

تمام فعالیت های هسته ایران در مسیر قانونی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت:مسوولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند فعالیت‌های هسته‌ای ایران سیاسی نیست و تمامی توافق‌ها و فعالیت‌ها از مسیر قانون اقدام راهبردی می‌گذرد.

تمام فعالیت های هسته ایران در مسیر قانونی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اظهارات غیر واقعی گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: گاهی دشمنان گمان می‌کنند با تغییر دولت می‌توانند آب را گل آلوده کند و از فضای سیاسی کشور سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به قرار‌های رئیس جمهور با مسوولان آژانس افزود: تمامی مسائل هسته‌ای حقوقی و قانونی است و سیاسی نمی‌باشد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای کشور دارای قانون راهبردی است و مجلس آن را تصویب کرده، از مسوولان کشور هم خواست در چهار چوب سیاست‌ها و اصول نظام و قوانین کشور حرکت کنند.

خطیب موقت جمعه اصفهان با بیان اینکه بیس از ۵۰ میلیون نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند و مجلس نیز به تمامی وزرای ریاست‌جمهوری رای اعتماد داد افزود: هم اکنون نوبت دولت است که با رفع موانع کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کند.

امام جمعه موقت اصفهان فساد و تبعیض را یکی از موانع جدی چالش بر سر پیشرفت کشور عنوان کرد افزود: عزاداری‌ها وارادت‌های مردم در ماه‌های محرم و صفر نشان داد مردم دل داده ولایت و انقلاب هستند، اما اگر فساد و تبعیض ریشه کن نشود سبب دلزدگی مردم از انقلاب می‌شود.

وی چشم دوختن به بیگانگان و اعتقاد داشتن به کمک آنها یکی دیگر از موانع پیشرفت در کشور خواند و گفت غفلت از دشمن و اعتماد به آنها موضوعی است که مقام معظم رهبری بار‌ها به آن گوشزد کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه در بیش از ۱۱ ماه مرتکب شده است گفت: در این مدت اسرائیل به هیچ یک از اهدافش نرسید و به همین دلیل حمله به کرانه باختری را آغاز کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه