English

مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان :

همه کارکنان پالایشگاه اصفهان ملزم به تشکیل پرونده پزشک خانواده هستند

مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: طرح پزشک خانواده از آبان ماه ۱۴۰۲ درپالایشگاه اصفهان کلید خورد، تا بتوان پرسنل و خانواده های آنان را تحت پوشش و پیگیری درمان قرارداد.

همه کارکنان پالایشگاه اصفهان ملزم به تشکیل پرونده پزشک خانواده هستند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، امید بویر حسنی بیان داشت: طرح پزشک خانواده درراستای کنترل، پیگیری بیماری ها و ایجاد طرحهای غربالگری و سلامت در پالایشگاه اصفهان اجرایی میشود و برروی مدیریت هزینه های درمانی تاثیر بسزائی دارد.

وی افزود: در این طرح ، تیم پزشک خانواده پی گیری درمان ارجاعات بیماران خاص را با جدیت پیگیری می نماید و به دنبال طرح های سلامت در حوزه های مختلف مانند تغذیه سالم از کارشناس تغذیه می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح ابتدا به صورت آزمایشی برای تعدادی در اصفهان شروع و در مرحله بعدی برای ساکنین شهرک شهید منتظری در درمانگاه شهرک برنامه ریزی انجام شد گفت: در شهرک منتظری در فاز اول با تماس و انجام پیگیری های مکرر برای تعدای از پرسنل و خانواده های آنان پرونده سلامت تشکیل شد و در فاز دوم شماره تماسی که در اختیار اهالی شهرک شهید منتظری و پرسنل ساکن شاهین شهر قرار داده شد تا افرادی که فاقد پرونده سلامت هستند با این شماره تماس و برنامه ریزی جهت حضور و تشکیل پرونده پزشک خانواده صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: به موازات آن با مراکزی در خمینی شهر و نجف آباد نیز قرارداد بسته شد و درحال حاضر در فاز آزمایشی اول برای چند تن از پرسنل به همراه خانواده پرونده پزشک خانواده در خمینی شهر تشکیل شده است.

بویر حسنی ادامه داد:لازم بذکر است که در آینده نزدیک شماره ای از این مراکز نیز به پرسنل هر منطقه اعلام خواهد شد که برای هماهنگی و گرفتن نوبت توسط پرسنل اقدام صورت پذیرد.

مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهارداشت:هریک از این درمانگاه ها برنامه پزشک خانواده را در شهرهای اطراف خود پوشش خواهند داد .

وی تصریح کرد: در حال گسترده سازی فعالیت پزشک خانواده مستقر در اصفهان و بستن قرارداد با مراکز جدید جهت پوشش کل شهر هستیم.

مدیرهماهنگی بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،ضمن درخواست ازهمه کارکنان پالایشگاه برای تشکیل پرونده پزشک خانواده گفت: برنامه این بود که این طرح در مدت زمان ۷ ماه بعد از طی مراحل آزمایشی به پایان برسد، اگر چه از طریق پیامک و پیام های سازمانی ازکارکنان خواسته شد که دراین طرح شرکت نمایند اما متاسفانه پس از تماس و برنامه ریزی زمانی با افراد بدلیل عدم حضور افراد بخصوص در شهرک شهید منتظری برنامه راه اندازی بقیه مراکز به تعویق افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه