English

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد خبرداد؛

معدوم سازی بیش از ۳۳۰ کیلو گوشت قرمز غیر قابل مصرف در نجف آباد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از کشف و معدوم سازی بیش از 330 کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل استفاده توسط کارشناسان این شبکه خبر داد.

معدوم سازی بیش از 330 کیلو گوشت قرمز غیر قابل مصرف در نجف آباد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، میثم استکی گفت: درپی بازرسی مشترک کارشناسان شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت این شهرستان، بیش از 330 کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف در یکی از واحدهای فروش این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این بازرسی پس از توقیف موارد کشف شده، نمونه برداری صورت گرفت و ضمن دریافت نتیجه ی آزمایشات و بررسی‌های تکمیلی توسط کارشناسان این شبکه، با توجه به غیرقابل مصرف بودن محصولات، با حکم قضایی در حضور نمایندگان دامپزشکی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان، بیش از 330 کیلوگرم گوشت قرمز از این واحد معدوم گردید.

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از وظایف نظارتی سازمان دامپزشکی بوده و واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کلیه واحد‌های عرضه گوشت قرمز و سفید را مورد بازرسی قرار می‌دهد.

استکی، از مردم درخواست کرد:فرآورده‌های خام دامی را تنها از مراکز معتبر و از واحد‌هایی که لاشه‌های فروش آنها دارای مهر و برچسب کشتارگاه هستند تهیه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه