English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

کشف ۱۰ کیلو شیشه و هروئین از یک زوج در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی، زن و مردی که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند مقدار 10 کیلو شیشه و هروئین از آن‌ها کشف شد.

 کشف 10 کیلو شیشه و هروئین از یک زوج در شاهین‌شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ هادی کیان‌مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد این فرماندهی، زن و مردی که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می کردند را  شناسایی کرده و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: این زوج منزلی را در یکی از شهرهای اطراف شاهین‌شهر برای نگهداری و بسته‌بندی مواد مخدر فروشی خود اجاره کرده بودند که در نهایت روز گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی و طی یک عملیات دقیق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در بازرسی از پاتوق متهمان علاوه بر کشف 8 کیلو شیشه و 2 کیلو هروئین، یک قبضه کلت کمری  و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با فشنگ‌های مربوطه نیز کشف شد.

 سرهنگ کیان‌مهر با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار خود را در این‌باره در تماس با شماره 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه