English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان:

باغ فدک میزبان ۸۰۰۰ مسافر در روزهای پیک سفر تابستان است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک اصفهان با تبدیل شدن به کمپ دائمی سفر و فراهم‌کردن امکانات رفاهی، در روزهای پیک سفر تابستانی شهریور سال جاری روزانه میزبان بیش از ۸۰۰۰ مسافر بوده است.

باغ فدک میزبان ۸۰۰۰ مسافر در روزهای پیک سفر تابستان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران در تعطیلات تابستان به‌ویژه در شهریور، مجموعه باغ فدک هر شب میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی بوده است که قصد برپا کردن چادر و اسکان موقت در شهر اصفهان را داشتند.

وی افزود: با تصویب کمیته عالی فدک و تبدیل باغ فدک اصفهان به کمپ دائمی سفر در شهر اصفهان این مجموعه علاوه بر ایام نوروز در ایام تابستان نیز میزبان گردشگران و مسافران است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های اسکان گردشگران افزود: ایجاد سکوهای نصب چادر، گسترش شبکه آب آشامیدنی در محوطه باغ فدک، پذیرش خودروهای مسافران در پارکینگ اختصاصی فدک، سرویس‌های متعدد بهداشتی، حمام آب گرم ویژه بانوان و آقایان، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی دریاچه قایقرانی، فروشگاه مواد غذایی و ملزومات سفر فروشگاه صنایع دستی از جمله تسهیلات مهیا شده برای میهمانان اصفهان بوده است

سلطان‌آقایی ادامه داد: این مجموعه از ابتدای تابستان، روزانه میزبان ۲۳۵۰ نفر مسافر و از ابتدای شهریور که پیک سفرهای تابستانی است روزانه میزبان بالغ بر ۸۰۰۰ نفر مسافر بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در منطقه 7 شهرداری اصفهان سعی در ارائه بهترین خدمات و تسهیلات جهت رفاه حال مسافران و حفظ امنیت آن‌ها بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه