English

رییس اتاق بازرگانی نجف‌آباد و تیران و کرون:

اصفهان قطب صنعت شیر کشور است / صادرات ماشین آلات تولید محصولات لبنی اصفهان به بیش از ۱۰ کشور

رییس اتاق بازرگانی نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: اصفهان قطب صنعت شیر کشور است ولی در چند سال گذشته به دلیل گرانی نهاده های دامی واحدهای دامداری در استان اصفهان در توسعه پیدا نکرده است.

اصفهان قطب صنعت شیر کشور است / صادرات ماشین آلات تولید محصولات لبنی اصفهان به بیش از ۱۰ کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، علی نصر اصفهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه بیست ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور اصفهان بیان کرد: تجهیزات برودتی مربوط به خطوط تولیدی محصولات لبنی و مخازن حمل شیر از استان اصفهان به بیش از ۱۰ کشور همسایه از جمله آذربایجان، عراق، سوریه و قطر صادر می‌شود. 

وی با اشاره به صادرات ماشین آلات گروه صنعتی سرمایه گذاری نصر به بیش از ۱۰ کشور بیان داشت:عمده صادرات این محصولات به کشور عراق است.

بنیانگذار گروه صنعتی سرمایه گذاری نصر با بیان اینکه عمده صادرات استان اصفهان در این حوزه مربوط به ماشین‌آلات و برج‌های خنک‌کننده، چیلر و هواساز است ،گفت:این محصولات به کشورهای آذربایجان، سوریه ، لبنان، عراق، قطر و .. صادر می گردد که امیدواریم کشورهای هدف ما در حوزه صادرات بیشتر گردد.

این کارآفرین فعال ادامه داد: در این واحد صنعتی برای بیش از ۱۳۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته  که در یک شیفت کار می کنند که با فراهم شدن زیرساخت‌ها و رفع مشکلات برق و گاز امکان افزایش اشتغال تا سه برابر و در سه شیفت کاری وجود دارد.

نصر اصفهانی بیان داشت: در حال حاضر بانک ها به صنایع بزرگ تسهیلاتی پرداخت نمی کنند و به عناوین مختلف برای ما سنگ اندازی می کنند که همین امر سبب کمبود منابع مالی و ایجاد چالش در بخش تولید می‌شود.

 رییس شهرک صنعتی منتظریه نجف‌آباد با اشاره به اشتغالزایی در واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی گفت:درحال حاضر توان و ظرفیت لازم برای افزایش ۳برابری تولید در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد.

در ادامه نیز مدیرعامل گروه صنعتی سرمایه گذاری نصر با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه دامپروری است ، بیان داشت: شیر و  محصولات لبنی کشور جزو تولیدات با کیفیت و مرغوب دنیا محسوب می شود.

محسن نصر اصفهانی گفت: کشورهای منطقه از جمله عراق، عمان، لبنان، سوریه و کشورهای شمال ایران مانند پاکستان و تاجیکستان از ماشین آلات ایرانی و شرکت ما استفاده می کنند.

وی ادامه داد:کیفیت و بالابودن تکنولوژی محصولات ایرانی و ارزان بودن قیمت ماشین آلات و خدمات پس از فروش آنها باعث شده تا با وجود مشکلات کشورهای خارجی از محصولات ایرانی استفاده کنند.

مدیرعامل گروه صنعتی سرمایه گذاری نصر با بیان اینکه ایران در زمینه صنعت دامپروری صاحب فناوری است، گفت: درحال حاضر سعی کرده ایم تا با تولید محصولات با تکنولوژی روز دنیا در مصرف آب و برق صرفه جویی  داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه