English

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان خبرداد:

پرداخت ۸۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک توسعه تعاون در اصفهان

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از پرداخت 80هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک توسعه تعاون در اصفهان خبرداد.

پرداخت 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک توسعه تعاون در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدعلی محترم در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در زمره بانک های فرابخشی در کشوراست،بیان کرد: طی یک سال گذشته 80هزار میلیارد ریال پرداخت در حوزه ایجاد اشتغال جدید یا حفظ اشتغال موجود تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: یکی از  تفاهم نامه های منعقد شده  وزارت کار و بانک تعاون پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها در استان  اصفهان با 814میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که باعث اشتغال 271نفر شده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین در تفاهم نامه با شرکت شهرک‌های صنعتی طی یک سال گذشته 23فقره تسهیلات به میزان 60 میلیارد تومان پردخت که منجر به اشتغال ۲۰۰ نفر شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان بیان داشت: در یکسال گذشته در راستای حمایت از طرح های محیط زیست و منابع طبیعی تاکنون در زمینه صندوق ملی و طرح‌های منابع طبیعی 20فقره تسهیلات به 68نفراعطاء شد.

محمدعلی محترم ادامه داد: بانک توسعه تعاون استان اصفهان جهت همکاری با بنگاه های تولیدی در بخش تعاون نسبت به پرداخت 21 فقره تسهیلات از محل قرارداد عاملیت فی مابین بانک، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون به مبلغ 813.640 میلیون ریال به متقاضیان معرفی شده تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به استناد بند (و) ماده 9 قانون اصلاح مواردی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مرداد ماه سال 1388 با سرمایه 5 هزار میلیارد ریال تشکیل گردیده است.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان توضیح داد: مطابق اساسنامه بانک یکی از رسالت ها و اهداف بانک ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود  و توسعه آنان بمنظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید می باشد و این مهم در سنوات اخیر و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی از اولویت ها و راهبردهای اصلی بانک محسوب و در این راستا طی یکسال گذشته نزدیک به  80.000 میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب عامل این بانک در استان اصفهان پرداخت گردیده است.

مدیر کل تعاون و رفاه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه