English

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان خبر داد:

شکوفایی ظرفیت‌های منطقه ۷ اصفهان با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان از شکوفایی ظرفیت‌های منطقه ۷ اصفهان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

شکوفایی ظرفیت‌های منطقه ۷ اصفهان با مشارکت بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حیدری بیان کرد: تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی و توسعه پروژه‌های مشارکتی فرهنگی و ورزشی به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی از اولویت‌های این سازمان است و این اولویت‌ها در منطقه 7 شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوص رقم می‌خورد.

وی با اشاره به ضرورت مولدسازی دارایی‌های شهر در منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این منطقه به لحاظ فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری در زمره مناطق با ظرفیت خوب شهری قلمداد می‌شود و با توجه به شرایط ویژه جغرافیای از قابلیت بالایی برای جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دارد.

این‌مقام‌مسئول با اشاره به پروژه‌های مشارکتی این منطقه گفت: تعداد ۱۰ پروژه مشارکتی در این منطقه وجود دارد که در حال حاضر سه پروژه مشارکتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان فعال است و دو پروژه مجموعه ورزشی روباز فدک و مجتمع مسکونی چیترا آن آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: پارکینگ واقع در زمین بایر ضلع جنوب شرق پل تقاطع ۲۵ آبان و مجموعه مسکونی ساکت اصفهانی که در مالکیت شهرداری است از جمله فرصت‌های جدید منطقه برای جذب سرمایه‌گذار است که علاقه‌مندان می‌توانند پس از تکمیل فرآیند اولیه آماده‌سازی برای اعلام فراخوان از این فرصت بهره‌برداری کنند.

حیدری گفت: بازدهی پایین در پروژه‌های مشارکتی غیرساختمانی از جمله ریسک‌های سرمایه‌گذاری است که در نگاه نخست پیش‌روی سرمایه‌گذاران این منطقه وجود دارد که با اتخاذ سیاست‌های راهبردی و تدوین برنامه‌های عملیاتی و مساعدت شهردار منطقه مبنی‌بر استفاده از ظرفیت مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌توان بستر رشد و تعالی این منطقه را نیز در این بخش فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه